»Ne glede na morebitne različne pristope k rešitvi verjamemo, da se strinjate z nami, da je založniška in knjigotržna panoga konstitutivna dejavnost naše družbe, na presečišču gospodarstva, kulture in sociale, ključna za obstoj naroda, za ohranitev slovenskega jezika, za razcvet naše znanosti in kulture ter za razvoj intelektualnih sposobnosti naših ljudi.«
»Kriza bo trajala še nekaj časa, kar bo zahtevalo drugačno obravnavo pacientov, z več zaščitne opreme, hkrati pa z manjšim pretokom bolnikov, nujen bo premislek, da se 'določene pravice iz javnih virov umaknejo in se ta denar dejansko nameni za tiste storitve, ki so ključne za zdravje ljudi.'«
»Na ta način do neke mere večamo strokovno usposobljenost naših pediatrov, po drugi strani pa rešujemo stisko v otroški intenzivni pediatriji.«
»Izguba se manjša. Ocena je, da bo okoli 11 milijonov evrov. V primerjavi z lanskimi 18,8 milijona evri je napredek viden. Svet podpira vodstvo v prizadevanjih za še večje izboljšanje poslovanja.«
»Postati moramo učinkovitejši in fleksibilnejši, zmanjšati število zaposlenih, ki je previsoko glede na padec prodaje, ter postaviti organizacijo, ki je vitka in zagotavlja donosno realizacijo vseh novih projektov, pridobljenih v zadnjem času, in omogoča pridobitev tudi novih.«
»Cilj novega lastnika – Hisenseja sta odprt socialni dialog v vseh podjetjih Gorenja in reševanje odprtih vprašanj, da se, kjer je mogoče, stvari uredijo na način, da bodo zaposleni motivirani in zadovoljni.«
»Želi jo rešiti rdečih številkNardin je v današnji izjavi za medije povedal, da si želi 'ansambel, ki ima dobre igralce, tako uglasiti, da bi tudi kot orkester zveneli odlično'. Sicer pa bo treba uravnotežiti poslovanje.«
»Pred približno podobnim stanjem je bila bolnišnica Izola pred petimi leti, ko sem prevzel njeno vodenje. Šempetrska bolnišnica ima res veliko izgubo, vendar morate vedeti, da ima tudi velike prihodke. Zato stanje ni alarmantno.«
»Ponovila se je zgodba izpred petih let iz bolnišnice Izola, vendar ni za vreči puške v koruzo. Verjamem, da se bomo s podobnimi koraki, z vztrajnostjo in sodelovanjem izmazali in bomo čez pet let prav na istem, kot je zdaj Izola, ali še na boljšem.«
»Nižji prihodki glede na leto 2017 so v največji meri posledica krčenja direktnih prodajnih poti in zavestne optimizacije obsega poslovanja na teh prodajnih poteh, zato smo dodatno zniževali tudi stroške direktnih prodajnih poti in podpornih služb.«