»Nova kitajska stojnica na filmskih festivalih v Cannesu, Benetkah, Hongkongu in drugih večjih mednarodnih festivalskih prizoriščih pa bo vzpostavljena, da bi 'prikazovala najnovejše dosežke in razvoj kitajske kinematografije' in 'aktivno spodbujala trgovino s tujimi filmi'.«
»Balzacov roman razkriva matrico sodobnega sveta, trenutek, preden se je vsa civilizacija predala vladavini dobička. Ta premik sem želel podaljšati s pomočjo kinematografije in si ob tem vzeti svoboščine z izvirnim besedilom, ki bi omogočile izraz njegovega duha.«
»Resnično izjemen v tej za dokumentarce nerodovitni grudi pa je bogati opus Maka Sajka, letošnjega prejemnika nagrade Franceta Štiglica za življenjsko delo na področju filmske in televizijske režije: niz klasik, ogrlica filmskih biserov na nehvaležnem vratu slovenske kinematografije.«
»V mojem življenju je obstajal trenutek, ko sem pogledal kateri koli italijanski film. In najboljša leta v svoji karieri sem preživel, ustvarjajoč svoje različice teh filmov. Iz teh razlogov je prejetje nagrade za življenjsko delo na filmskem festivalu v Rimu fantastično!«
»Z Dečkom je (Chaplin) pokazal, da obstaja ločnica med popularnimi produkcijami in avtorskim filmom - odtlej se o filmu govori kot o umetnosti.«
»Ta nagrada je priznanje vsem, ki smo sodelovali pri ustvarjanju dokumentarnega filma, še posebej Anji Čuček in obema strokovnima sodelavcema, prof. dr. Marini Dermastia in prof. dr. Tomu Turku. Brez njih ne bi bilo nič. Posebno veliko priznanje je, da dobiš nagrado na ameriških tleh, kjer je konkurenca izjemna.«
»V prvem delu je v ospredju, kaj sploh je tropski gozd, zakaj je pomembno, da ga ohranjamo, v drugem delu pa so v ospredju projekti v Kostariki, kako pogozdujejo te zapuščene plantaže, ki so jih zdesetkali v času United Fruit Companyja.«
»Janko Čretnik je bil zaveznik in ljubitelj ne samo filma, temveč tudi kinematografov. Predvsem po njegovi zaslugi imamo pri nas tako pester nabor evropske kinematografije. Sodelovanje z njim je bilo vedno več kot korektno, močno ga bomo pogrešali.«
»Janko Čretnik se je s filmom poklicno ukvarjal, vendar je film predvsem imel zelo rad, saj ga je ta, tako kot mnoge, enostavno začaral. Z njim je začaral tudi svoje bližnje, za katere upamo, da bodo nadaljevali njegovo poslanstvo, od katerega so odvisni tako slovenski prikazovalci kot tudi gledalci.«
»Res je sicer, da nam Bellocchio predstavi tudi kaotičnost razmer, v katerih je potekal sploh prvi proces proti mafiji v Italiji, kaotičnost, ki jo mestoma začini s svojskim humorjem (pregovorna jezikovna bariera med Sicilijanci in 'drugimi' Italijani), a njegova osredotočenost je namenjena predvsem Buscetti in razlogom, ki so ga pripeljali do tega, da je postal tisti 'prvi.'«
»Ne glede na to, kaj je razlog, ki nam ga politika podaja nazaj, češ da je bilo treba procesno najti načine, je v resnici tako, da ne moremo zastati za devet mesecev; take stvari je treba rešiti v mesecu, dveh.«
»Danes ne obstaja nobena ovira, da sredstva ne bi bila izplačana, ker gre za življenja ljudi, ki ne morejo kupiti hrane zase in za svoje otroke; nastopile so bazične preživetvene težave.«
»Nove birokratske ovire, ki so nastopile zaradi uvrščanja filmov v nacionalne razvojne programe, spadajo v pristojnost ministrstva za finance, ki je verjetno pravi naslov za interpretacijo te zakonodaje.«