»Predmet njegove 'oblikovalske pozornosti postane preprosto čevljarsko kopito kot poenostavljena oblika človeškega stopala in z njim povezan fenomen gibanja.'«
»Predmet moje oblikovalske pozornosti postane preprosto čevljarsko kopito kot poenostavljena oblika človeškega stopala in z njim povezan fenomen gibanja.«
»S tem pripovednim načinom opozarjam na človekovo odtujenost od narave in človeka nagovarjam k ponovnemu vračanju.«
»lahko rečemo, da je Milenko kipar mnogoterih materialov in veščin, ki izhaja iz realizma oz. stilizacije prek ekspresije do skoraj abstrakcije, kjer lahko sledimo ustvarjalnemu loku elementov od pradavnine do modernizma in postmodernizma, s kombinacijo različnih materialov, veliko je gline kot prvobitnega materiala, kar ga je potegnilo tudi v mitološki svet – Ojdip, mitološki ptič, dvoglava ovca«
»je zelo pomembno, da imamo v gosteh kiparja, ki je mladost preživel v Postojni, kjer je na svoji generaciji pustil velik pečat, a tukaj še ni imel razstave, čeprav je prva umetniška dela ustvaril prav v tem kraju, od katerega pa se je po študiju nekoliko oddaljil«
»Z obema nogama trdno stoji v 21. stoletju. Ne obremenjuje se z nobeno modno umetnostno dogmo, je samouk v najboljšem pomenu besede, s prirojenim občutkom za lepo.«
»Prevladujoči koncept Gaberijevega kiparskega ustvarjanja je obravnava ženske kot telesne, idejne in simbolične forme. Ta se, kot je zanj značilno, odvija v krogu dveh virov navdiha, bibličnega in mitološkega.«
»Dolgoletnega sodelavca akademije, njegovo predanost kiparstvu in pedagoškemu poklicu ter njegov raznovrstni umetniški opus bomo ohranili v trajnem spominu.«
»Podobe vdov, žalujočih mater in talcev so zaznamovane s tipologijo obrazov, ki so nenavadna mešanica sledov domače rezbarske tradicije in impresivnih likov iz oddaljenih eksotičnih kultur.«