»Vsaka natančna lutkovna sekvenca je oprijemljiv, dinamičen prikaz stroge proze, ki premika meje tradicionalnega pripovedovanja zgodb ter nenasilno išče vzporednice s trenutnim stanjem duha.«
»Smo v trenutku porasta lutkovno-animiranih predstav za odrasle, kar odseva tudi tekmovalni program, ki ga sestavljajo tri otroške predstave in tri predstave za mlade oz. odrasle, te prav tako izstopajo v spremljevalni sekciji. (...) Zdi se, da počasi, a vztrajno zlasti predmetno gledališče v širšem polju uprizoritvenih praks dobiva pomembno mesto in več prostora za raziskovanje in eksperiment. Njegova pomembnost se kaže tako na strani ustvarjalnih zasedb kot tudi občinstva in kritike.«
»V program sem umestila predstave, ki so me navdihnile in navdušile na uprizoritveni ravni, ki so se mi zdele pomembne, drzne na vsebinski ravni, ki so odpirale teme ali perspektive, ki so bile do zdaj postavljene na rob, predstavo, ki se je odločila, da bo animirala svetlobo, in ne predmeta ali lutke, za spremembo.«
»Po besedah Zale Dobovšek so v spremljevalnem programu 'uprizoritve, ki so še bolj specifične. Celostno me mogoče niso popolnoma prepričale, a vsebujejo elemente, ki so izjemno pomembni tako za samo kreativo in preizpraševanje novih ustvarjalnih vzorcev znotraj scene, na drugi strani pa odpirajo zelo pomembne družbene vsebine in tematike, o katerih moramo čim prej začeti govoriti čim bolj konsistentno, suvereno in kritično tudi znotraj lutkovnega gledališča in animiranih form.«
»Prihodnje sezone ne povezujejo z eno samo rdečo nitjo, ampak jo pletejo z mnogimi samosvojimi nitkami in veselimi nitmi, z igrivimi cvirenčki in rahločutnimi cvirni, z ljubečimi vrvicami in odločnimi vrvmi, ki se najrazličnejših barv, odtenkov in oblik prepletajo v mavrični klobčič domišljije.«
»Kot pravi direktorica in umetniška vodja LGM-ja, si zase in za vse želijo svetlejših časov in uspešnega premagovanja strahov in temine, ki sta nas v zadnjem obdobju zajeli.«
»Redka gledališča, vsaj v Sloveniji, imajo ta privilegij, da domujejo v takšnih historičnih stavbah z izjemno dolgo in bogato zgodovino, kot je naša. Njena zgodovina je res pestra in želeli smo si jo ujeti tudi v predstavo.«
»Zase in za vse želimo svetlejših časov in uspešnega premagovanja strahov in temine, ki sta nas zajeli v zadnjem obdobju.«
»Biti Don Kihot ni le predstava, je samosvoj izkustveni dogodek, ki prek mozaičnega principa kratkih animiranih prizorov, glasbe in improvizacije ustvari dinamično vzdušje presenetljivih prebliskov, improvizacije in igrivosti, a tudi kritičnega uvida v realnost.«
»Animatorki in animator se v skrajno specifični in tehnološko zapleteni estetki imitiranja ne le pravih, pač pa resničnih zajcev izkažejo kot kolektiv, ki obvlada pogoje izjemne natančnosti in dinamičnega usklajevanja.«
»Seveda je glavna poanta videti, kje je slovensko lutkovno gledališče ta hip, nujno in vredno pa se je vedno znova tudi ozreti nazaj v to, kar je bilo.«
»Predstavam sem želel omogočiti enako vidnost na festivalu, tudi v luči teh razmer. Zdelo se mi je, da bi to lahko bil vključujoči bienale, ki združuje sceno v najširšem možnem pomenu, kot neka stična točka vseh raznolikosti, ki jo scena predstavlja.«