»Kolikor je bilo opaziti, je šlo za zelo pisano druščino protestnikov, z različnimi idejami, prepričanji in ozadji. Vsem pa je skupno, da imajo protikoronskih ukrepov dovolj in da so precej jezni ob situaciji, v kateri smo se znašli.«
»Morda na začetku epidemije ni bilo toliko podatkov, ali so maske res učinkovite pri preprečevanju prenosa okužb, zdaj pa je vedno več dokazov, da je korist nošenja mask večja od potencialne škode.«
»Vsakdo, ki prihaja v okvir sistema vzgoje in izobraževanja, ima svoj del odgovornosti – ravnatelj je odgovoren za sistemsko in organizacijsko pripravljenost, ne moremo pa pričakovati, da bo ravnatelj prevzel odgovornost za vse, stvar je tudi na posamezniku.«
»Izobraževanje na daljavo ni primerljivo s tistim v šoli, kakovost je zelo vprašljiva, na vsaki šoli poteka drugače, dijaki so v veliki meri odvisni sami od sebe, medtem ko so na drugi šoli vodeni skozi celoten proces, tudi dostopnost do gradiv je še vedno nepopolna.«
»Želimo in pričakujemo, da se pri odločanju o ukrepih, ki naj bi pomagali zamejiti širjenje epidemije, upošteva mnenje ravnateljev, učiteljev in drugih pedagoških delavcev ter se ne sprejemajo ukrepi, ki onemogočajo uresničevanje pravic otrok in jim celo povzročajo nepopravljivo škodo.«
»Bili smo presenečeni, ko smo ugotovili, da tudi kirurške maske zelo dobro ščitijo tistega, ki masko nosi, čeprav so bile narejene predvsem za zaščito okolice tistega, ki masko nosi.«