»Viktor Markelj je izjemen projektant velikih premostitvenih objektov, vzor kolegom in navdih mladim inženirjem in študentom gradbeništva. Predstavlja ambasadorja inženirskega poklica, saj dviguje nivo gradbeništva kot panoge. Načrtovanje in konstruiranje premostitvenih objektov je pripeljal do vrhunstva.«
»S tem so se pridružili skupnosti, ki s svojim znanjem, izkušnjami in inovativnimi pristopi igra ključno vlogo pri razvoju slovenske infrastrukture ter zagotavljanju trajnostnih rešitev za sedanje in prihodnje generacije.«
»Ta most je nekako pokazal tudi nujnost in pomembnost tretje razvojne osi, saj smo zaradi tega podrtega mostu dejansko Korošci ostali odrezani od avtocestnega križa, naše gospodarstvo je moralo uporabljati obvoze preko Maribora, kar je pomenilo enormne stroške. Zato je projekt tretje razvojne osi resnično vitalnega pomena.«
»Iz bogatih arhivskih zbirk Pokrajinskega arhiva Maribor je razvidno, da je gradnja mostu občutno spremenila podobo mesta v tistem času, nanjo pa vpliva še danes.«
»V tistem času je bil celoten THW v akciji, posebno je bilo to, da smo na prizadetem območju delovali več mesecev. Najprej z odstranjevanjem posledic, podobno temu, kar delamo v Sloveniji. Postavili smo 30 mostov, najdaljši je bil dolg 80 metrov. Najprej je treba vzpostaviti infrastrukturo, da lahko ljudje spet zaživijo, kar je pogoj, da se lahko začne obnova.«
»Mostovi naj bi se vedno gradili z zadnjimi znanji iz stroke in tehnike, to pomeni, da je treba upoštevati vsa znanja – od hidroloških, meteoroloških do tehničnih. To so stari mostovi, bili so primerni za tisto obdobje. Vidite, da so zdržali 50 in več let, vmes pa so se zgodile te spremembe.«
»Imamo nove strehe, nove pločnike, ceste in dvorišča, imamo nove ceste in gozdne poseke. Vse te stvari zbirajo vodo in jo v trenutku dovajajo v vodotoke, medtem ko so se prej počasi dovajale skozi zemljo. Zemlja je pila, voda je potrebovala nekaj ur, morda ves dan, danes pa pride v nekaj minutah.«
»Običajno se eno leto pridobivajo mnenja in soglasja, v tem času se naredijo načrti, gradnja enega takega mostu pa traja eno gradbeno sezono.«