»Z njeno uresničitvijo si je narod svobodno ustvaril svojo lastno suvereno državo in z njo postal suverena in svobodna nacija.«
»Ustanavljanje Muzeja osamosvojitve Slovenije, ob tem da nekateri podobni muzeji, na primer Muzej novejše zgodovine Slovenije, že pokrivajo ta del zgodovine ... razumemo kot ideološki projekt v korist trenutne vladajoče garniture in ne dejanja, ki bi bilo v korist izboljšanja položaja kulture v Sloveniji, kar od vas kot skrbnika kulturnega resorja pričakujemo.«
»Zavrnjene so bile le nepopolne vloge.«
»Statusi so se podeljevali tako rutinsko, da je zvodenela komponenta odličnosti.«
»Trditve o ogrožanju delavcev v kulturi so povsem neresnične.«
»Na ministrstvu ne najdemo argumentov, zakaj bi takšno vlogo lahko dobro opravljal zgolj in edino umetnostni zgodovinar, slikar, arhitekt ali oblikovalec z diplomo na 7. stopnji.«
»Šele ko se je arhitektka Maruša Zorec ob njeni raziskovalni nalogi posvetila delu arhitekta Otona Jugovca, ki je opremil butik, je bilo po zaslugi osebja družbe KOTO maja 1998 vnovič odkritih najprej pet, potem pa še preostale tri tapiserije.«
»Pot do uspeha je bila resnično dolga, zahtevala je veliko energije, razgovorov in na koncu koncev tudi kanček sreče, da so bistvo in pomen tapiserij spoznali tudi pravi ljudje na pravih mestih.«
»Kot vemo, je bila Tolstojeva družina zelo velika. Tolstoj, 13 otrok in žena. V tej hiši je živelo deset otrok. Zaradi šolanja starejših otrok, Serjože, Tanje in Ilije so se preselili v Moskvo.«
»Malega Vanjo, ki je bil najmlajši, 13. otrok, so posedli v košaro in jo pokrili. Tolstoj jo je kot nahrbtnik nosil na hrbtu. Ustavil se je nekje v hiši. Vanja, ki je sedel v pokriti košari, pa je moral uganiti, v kateri sobi je.«
»Tukaj je prelep vrt, otok tišine v mestu, ki ga je spominjal na Jasno Poljano. Sofija Andrejevna je povsod okoli sebe rada ustvarjala lepoto. Rada je imela ustvarjalnost v najširšem pomenu te besede. Tukaj in v Jasni Poljani je delala veliko gredic, sadila je drevje. Nedaleč od nas je bil sadovnjak.«
»Zanimala ga je zastava kot podoba, ki so jo ljudje videli, a ne vedno pogledali. Čutil je, da je nekaj, kar um že razume – vedel je, da je poznana podoba, in se je s tem želel poigrati.«
»Revidirano besedilo pa je pokazalo cenzorske posege in 'elemente pristranskega pisanja na novo, cilj katerega je bil popolnoma izbrisati mongolsko zgodovino in kulturo v korist nove narodne pripovedi.'«
»Načrtovana razstava o Džingiskanu in mongolskem imperiju v Nantesu je odpovedana zaradi pritiskov Pekinga za uveljavitev nove naracije komunistične partije Kitajske o manjšinah, pri čemer je šla tako daleč, da bi popolnoma nadzirala vse napisano ob razstavi in odstranila ključne pojme, kot so Mongoli … Noro!«