»Letošnji prejemniki nagrade za dobro prakso na področju zaposlovanja invalidov so organizacije in podjetja, ki so dokazali, da so invalidi ob ustrezni podpori in priložnostih pomembni člani posameznega delovnega kolektiva.«
»Nagrajenci so dokaz odličnega oblikovalskega razmišljanja, trajnosti in okoljske odgovornosti na področju evropskega oblikovanja. Nagrajeni projekti so popolni primeri estetike, čustev, funkcionalizma, krožnosti in vključevanja pri oblikovanju.«
»Vse, kar sem delala, sem delala z drugimi, za druge. Od drugih sem se naučila, kako pomembno je zavedanje, za koga oblikujemo. Rada bi se zahvalila vsem uporabnikom mojih izdelkov. Ne zato, ker so jih uporabljali, ampak ker so mi dovolili zraven, da so z mano delili svoje zgodbe.«
»Bil je najboljši med najboljšimi. Poleg absolutne zmage je zmagal tudi v dveh od treh kategorij, v astronomskih opazovanjih in obdelavi astronomskih podatkov.«
»Skozi oči filmskega ustvarjalca vidimo, kako se mesto lahko preoblikuje, postane policijsko nadzorovano in odtujeno za prebivalce. Film prikazuje življenje v mestu skozi tisto, kar je običajno nevidno in zanemarjeno in je intimen prikaz osamljenosti in tesnobe, ki jo ta povzroča.«
»Pronicljiv prikaz tega, kako imperializem, kapitalizem in njun vojni stroj spreminjajo in uničujejo lokalne načine življenja v najmanjših kotičkih sveta; film se sprašuje, kaj se fizično in psihično zgodi z odraslimi, ki sodelujejo v tej igri? Kaj se zgodi z njihovimi otroki?«
»Posega Legenda o Zlatorogu globoko v mitsko folkloro naroda, toda ne zato, da bi vzpostavljala identitarno pripoved, temveč, da bi povedala univerzalno in nadčasovno zgodbo o ljubezni, naravi človeka in moškosti. Obenem skozi vpogled v življenje preteklosti na kompleksen način nagovori sodobno ekološko zavest.«
»Režiser Thanasis Neofotistos v generično anonimnem, a klavstrofobično zamejenem dogajalnem prostoru napetost stopnjuje do njenega anksioznega vrelišča. Boleč zobni aparat kot fizična manifestacija duševne bolečine in nerazrešene družinske travme? Melodrama par excellence.«
»Plakati Lincoln Centra so plačani dvajsetkrat več kot plakati za JDP. To je čisti dokaz, da kakovost ustvarjalnega dela nima veliko opraviti z denarjem.«
»Občinstvo sem imel zelo rad in upam, da ono tudi mene. Občinstvo sem zmeraj spoštoval in menim, da če je bil kdaj aplavz na odprti sceni, kot temu rečemo, sem lahko bil kar malo važen.«
»Poskušal sem si zapomniti specifiko določenega značaja in prevzeti nekaj njegovega nase. (...) Ljudje so se mi vedno zdeli strašno zanimivi. In sem jih kradel. Prav škoda, da tega več ne počnem.«