»Ob tem predstava ne poskuša moralizirati niti ne vsiljuje vsesplošnih resnic in aktualističnih klišejev, temveč razgibano korespondira z občinstvom – še najbolj takrat, ko razgalja nevralgične točke današnjega prostora in časa.«
»Paloma ne išče bližnjic z instanthumorjem, prilepljenim na etiketo narečja ali na enostranske interpretacije sladkogorskih likov, ampak dokumentarno osnovo in spominsko gradivo, iz katerih izhaja, premišljeno nadgradi in ustvari svoj fiktivni svet, v katerem vešče raziskuje večpomenskost komičnih nians malega kraja.«
»Za mlade nagrajene novinarje so hipoteka, da nam ne zmanjkuje ljudi, ki jih je treba brati, poslušati in jim slediti. Konformizem se je zavlekel tudi v novinarstvo.«
»Merili kakovosti in profesionalnosti ta čas hitro izginjata iz javnega servisa RTV. Oddaj ne more voditi vsak, urednikovati ne zna kdor koli, tudi prispevkov ne zna pripraviti vsak.«
»STA brez donacijske kampanje ne bi obstala. Zato je ta nagrada dejansko nagrada enkratnemu projektu solidarnosti, povezanosti in vztrajanja pri obrambi profesionalnega novinarstva.«
»Igralec je v zadnjih dveh letih v matični hiši in/ali v soprodukciji z zavodom Maska in drugimi soproducenti z vlogami v uprizoritvah Gejm, Vročina, v lastnem avtorskem projektu Slaba družba ter tudi v uprizoritvah Hlapci in Pojedina pri Trimalhionu dokazal, da 'v sebi združuje izjemno igralsko disciplino, prezenco, ustvarjalni naboj, pa tudi inovativnost, odrsko domišljijo ter nesebično, vidno predanost vsebinam, igralskim izzivom, režijskim poetikam, kolegicam in kolegom na odru, ne nazadnje gledalcem.'«
»Ob predanem in natančnem gledališkem delu je ustvarjal tudi kot slikar in grafik, pripravil je vrsto samostojnih razstav ali bil vključen v skupinske razstave v galerijah v Sloveniji, Italiji in drugje.«
»Igralka je že na začetku svoje ustvarjalne poti v 'kultni uprizoritvi Spomenik G (EG Glej) v Jovanovićevi režiji zasnovala igralski kredo, prepoznaven, unikaten slog, ki se kaže kot igralska disciplina, gibalna in govorna natančnost, samosvojost, skratka igra v celostnem pojmovanju igralkinega bitja.«
»Še posebej v današnjem času se mi zdi, da moramo zelo ceniti tiste posameznike, ki znajo iz hoje narediti ples, iz tona simfonijo, iz črte sliko. To so namreč tisti ljudje, ki naše vsakdanje, dostikrat zelo banalno življenje, plemenitijo oziroma iz tega verizma, da ne rečem grobosti, vendarle naredijo kolikor toliko smiselno življenje.«
»Z nenadkriljivo močjo obrazne in telesne izraznosti je oblikovala Mae kot neagresiven kontrapunkt Maggie. Igralkino oblikovanje vloge je z dramaturškega stališča vplivalo na razmerja ključnih sil drame in mariborski izvedbi dalo pomembne vsebinske poudarke. Senzibilno kreacijo, ta je znotraj konvencionalnega pristopa našla nove evokacije, s tem pa temeljito poudarila vlogo, je Mateja Pucko ustvarila še predstavi To noč sem jo videl.«
»Mislim, da je napočil čas, ko lahko na tej fronti slavimo zmago. Prišle smo tako daleč in – kar je še pomembneje – nikoli ne bomo šle nazaj. Občutek neskončnega horizonta me krepi.«
»Demokracija mora delovati po predvidenih postopkih in pravilih, a nikoli ne sme biti zreducirana na golo formo.«
»Obožujem neodvisni film. Odraščala sem s sodelovanjem pri neodvisnih filmih, rada jih gledam. Vsi, ki smo danes tukaj, smo se morali naprezati, da smo lahko uresničili svoje projekte.«