»Delala sem kot povezovalka radijskih oddaj za otroke, kmalu pa sta me povabila med radijske režiserje. Začela sem se spoprijemati z režijo radijskih iger za otroke in nekako po dveh letih sem začutila, da ima radio rada.«
»Puntar v zvočni igri na svojevrsten zabavni način raziskuje razmerje med dvema vrstama radijskoigrskih strukturnih elementov: razmerje med besedo, ki ima pomenljivost in omogoča potek zgodbe, in melodijo, ki ne vsebuje besedno-pomenskega sporočila, pa vendar zmore predstaviti zvočni lik, ki je prav tako (ali še bolj) plastičen kot drugi liki v radijski igri.«
»Predanost radijski igri za otroke je nadgrajevala vsa leta svojega radiofonskega ustvarjanja in za svoje delo prejela vrsto nagrad na različnih srečanjih radijskih ustvarjalcev nekdanje Jugoslavije in tudi širše.«
»Gre za imena, ki morda splošni javnosti niso znana, so pa zelo velika v stroki in upam, da bodo naši igralci tako prišli do večje uveljavitve in prepoznavnosti, da se jim bo odprl širši prostor za ustvarjanje in pot do večjih projektov.«
»Navdušeni smo nad tem, da se izjemno uspešno obdobje gostovanj v tujini nadaljuje in da je naše delo prepoznano kot vrhunsko.«
»Ferdo, veliki ptič je simbolov polna zgodba o velikosti in majhnosti, velikodušnosti in sebičnosti ter o radosti, ki jo vzbuja medsebojna pomoč.«
»Da je med najbolj gledanimi AV-deli največ nadaljevank, po njegovem mnenju potrjuje, da je Slovenija v globalnem trendu.«
»Spletni portal Sledilnik covid-19 'predstavlja izdaten tehnični prispevek velike ekipe prostovoljcev. V sebi združuje ogromne količine podatkov, te pa predstavlja na razumljiv način, kar zahteva veliko mero tehničnih spretnosti in dober oblikovalski pristop, ki pusti vsebini, da zasije.'«
»Drugi čas, morda ne tako daljna prihodnost. Perje, neon, bleščice … plastika je ogrožena. Evolucija na Zemlji je poskrbela za razvoj organizmov, ki plastiko razgrajujejo. Zunajzemeljska bitja pa skrbijo, da se sproščena energija utekočinja v hormone sreče. Spoj različnih svetov tvori nove zakonitosti, ki človeškim čutom razkrivajo neznano. Potopimo se v tekoče endorfine.«
»To je film o tem, kako jemljemo preteklo trpljenje za naše sedanje svoboščine za nekaj samo po sebi umevnega, ne da bi upoštevali bolečino, ki smo jo prestali. Animacija vsebuje dinamično energijo, ki deluje, kot da usmerja nasilje nad subjektom v risbo na zaslonu. V svoji igrivi in povezljivi predstavitvi je zelo učinkovita ilustracija generacijske travme.«
»Igralka v svoji interpretaciji ne pretirava, temveč komičnost dozira z občutkom tako za žanr kot tudi za gledalca, uprizoritvenega materiala pa se loteva s svežino, subtilno duhovitostjo in pristno zanesenostjo, ki njeno kompleksno igro in nastop delata žlahtna.«
»Oba sta posebej izstopajoča in polnokrvna v briljantnem dvojcu z likoma Potnice in Delavke Tamare Avguštin. Čeprav brezimna, sta lika, ki ju je ustvaril Tomazin, vse prej kot tipska ali karikirana, temveč sta prežeta s toplino in z bistroumnim uvidom v usodo malega človeka, empatična, radoživa in polnokrvna, predvsem pa žlahtno smešna.«
»Svet 'začaranega sistema, ki je namenjen le še samemu sebi', je Zidar spretno vzpostavil z uporabo natančnega giba, arhitekturne prisotnosti na odru in simbolne moči prostora, s tem pa naredil odločen korak naprej proti tipu komedije, ki deluje prek subtilnega, počasnega in blagega.«