»Naše ugotovitve so več kot potrdile, da smo bili med vlado Janeza Janše priča hudim zlorabam in pretakanju davkoplačevalskega denarja in denarja državnih podjetij v njena strankarska glasila.«
»Podatki kažejo, da je večina teh dodatnih finančnih virov iz javnih proračunskih porabnikov in državnih podjetij in tega ni mogoče pojasniti nikakor drugače, kot s tem, da je politika vplivala na državna podjetja kot največje oglaševalce oziroma medijske agencije, ki razpolagajo s temi sredstvi.«
»Nove, sveže kreativne rešitve in komunikacijska orodja so pripravljena na način, da so še bolj usmerjena k potrošniku, kar pomeni, da želimo potrošnika nagovoriti o konkretnih koristih in prednostih, ki jih prinaša poseganje po lokalni hrani, predvsem poseganje po kmetijskih in živilskih proizvodih iz omenjenih sektorjev, ki nosijo oznako kakovosti 'izbrana kakovost – Slovenija'.«
»Tudi ta kampanja bo stekla z novimi kreativnimi rešitvami in novimi komunikacijskimi orodji, ki prav tako nagovarjajo potrošnike o pomembnosti kupovanja lokalnih ekoloških proizvodov z visoko dodano vrednostjo.«
»Omenjene oglaševalske pogodbe v skupni višini 500.000 evrov so bile sklenjene v času, ko so omenjena gradbena podjetja od ministrstva za okolje, ki ga je takrat vodil Andrej Vizjak, pridobila koncesije za upravljanje in čiščenje vodotokov.«