»Z odloki brez zakonske podlage in drugimi predpisi država ne more omejevati pravic državljanov, še najmanj pa otrok.«
»Ne pa, da se ne ukvarjamo s političnimi menjavami v upravnem odboru Pedagoškega inštituta, zato da bi nagajali pri imenovanju direktorja, ko se ne bomo ukvarjali s tem, da v enem zamahu zamenjamo vse komandirje policijskih postaj.«
»Prizor v šoli me je kar malce presenetil, saj je bila na hodnikih velika zmeda. Očitno je bilo kup otrok pozitivnih, namestili so jih v različne učilnice, kjer so čakali starše. Učiteljice so zaskrbljeno hodile gor in dol, do pouka sploh niso prišli.«
»Odpeljali sva se na Metelkovo na PCR-testiranje, ker so nam na šoli rekli, da je tam testiranje za otroke brez naročanja. Ob prihodu na Metelkovo vratar o tem ni vedel nič, dal mi je telefonsko, naj se naročim. Po več deset poskusih mi je končno uspelo priklicati, obvestili so me, da bo testiranje za otroke med 12. in 14. uro v Stožicah brez naročanja.«
»Mislim, da se vsi zavedamo, da so ti ukrepi zaradi skrb vzbujajočega naraščanja števila okužb nujni. Če tega ne naredimo zdaj, bomo morali pozneje sprejeti še strožje ukrepe.«
»Razstreljena je bila avtomobilska bomba, pri čemer so bili ubiti številni naši državljani, tudi otroci, veliko civilistov je bilo ranjenih.«
»Izrael na zasedenih ozemljih krši skoraj vse pravice palestinskih otrok, ki so tudi žrtve mučenja in zlorab.«
»Do zdaj še ni bilo konkretne uveljavitve te odločitve, a ne vemo, kdaj in kako se bo to zgodilo. Trenutno delamo naprej kot običajno.«
»Covid-19 je bil lani na osmem mestu vzrokov smrti v tej starostni skupini. S cepljenjem bomo lahko preprečili te smrti in sprostili mesta v bolnišnicah.«
»Ljudje, ki redno zajtrkujejo, imajo boljše prehranske navade, saj v svojo prehrano vnesejo več prehranskih vlaknin, manj nasičenih maščob in lažje vzdržujejo primerno telesno težo. Vsakodnevni zajtrk poskrbi tudi za jutranjo energijo, ki jo še posebej otroci in mladostniki potrebujejo za lažje sledenje učnemu procesu.«
»Naš cilj je družinam, otrokom, mladostnikom pa tudi učiteljem in svetovalnim delavcem v vzgojno-izobraževalnih ustanovah pomagati iz stiske in spodbujati psihološko čvrstost. To je sposobnost, da se po krizi ponovno poberemo in začnemo spet razvijati svoje potenciale.«
»Proučevanje in pomoč morata biti prioriteta v sedanjem in prihodnjih obdobjih. Ustrezno družinsko okolje oziroma starševstvo in primerni načini komunikacije, več kakovostno preživetega skupnega časa in modeliranje načinov spoprijemanja s stresom se kažejo kot zaščitni dejavnik pred težavami v duševnem zdravju.«
»Dnevno se s starši, učitelji in tudi otroki pogovarjamo o skupnem strahu, da bi se zaprtje ponovilo, in upanju, da se to ne bi zgodilo.«