»Če otroci s svojimi učitelji in z vrstniki nimajo neposrednega stika, pri tem trpi njihov učni proces. Če pa s svojimi učitelji in vrstniki sploh ne morejo komunicirati, lahko pride do zaostankov v pridobivanju znanja, ki jih ne bo mogoče nadomestiti.«
»Ker se povečujejo neenakosti glede dostopa do izobraževanja, to pomeni, da izobraževalne okoliščine ustvarjajo največji prepad med otroki, namesto da bi ga izenačevale. Ves svet je na slabšem, če ne moremo izobraževati otrok.«
»Še pred pandemijo so najbolj marginalizirani otroci zaostajali za svojimi vrstniki. Zdaj, na začetku tretjega leta pandemije, si ne moremo privoščiti, da bi se vrnili v 'normalno' stanje.«
»Potrebujemo namreč novo 'normalnost': otroci naj se vrnejo v šole, kjer se bo ocenilo, na kateri stopnji učnega procesa so, in kjer jim bodo zagotovili intenzivno podporo, ki jo potrebujejo, da bi lahko nadomestili zamujeno. Zagotoviti pa je treba tudi, da bodo učitelji usposobljeni in da bodo imeli vse potrebne vire za poučevanje. Preveč je na kocki, da bi si lahko privoščili kar koli drugega.«
»Ploščo Still Moving sta posnela v živo v studiu, brez 'nasmenavanja', ustvarila pa glasbo, ki prehaja med ljubezenskimi baladami in žalostinkami južne Italije ter živim bluzom severne Afrike in Severne Amerike.«
»Ponovno so najbolj na udaru ženske, tokrat zaradi pandemije covida-19. Prizadete so bile dobesedno, duševno in finančno. Podrli smo rekord. Evropski parlament bo to spremenil.«
»Kar naredi flamenko magičen, je ta sinergija med nastopajočim in občinstvom. Medtem ko so v drugih umetniških formah obiskovalci tiho, lahko v flamenku velikokrat slišimo slavni ole in druge vzklike, zaradi katerih nastopajoči kar zažari na odru.«
»Tako kot s festivalom Flamenco Biënnale Netherlands želimo tudi z Bi Flamenkom pokazati vznemirljivi vidik flamenka z zanimivim programom in umetniki, ki si drznejo prestopiti mejo stare umetnosti in pokazati, da je flamenko resna uprizoritvena umetnost, umetniška forma, ki lahko tvori dialog z drugimi umetniškimi oblikami, kot so moderni ples, sodobna glasba in džez.«
»Beli šum – solo za plesalko je prvi del plesnega dogodka v dveh delih, ki vzpostavlja in preizprašuje lastno igralno polje. Po zgradbi se naslanja na strukturo / okostje glasbenega sloga flamenka, vendar ga nenehno presega, spaja stične točke in jih znova razrešuje. Solo opredeljujejo tišina, belina, samota in v njih telo.«
»Veliko umetnikov, ne le v flamenku, se je zaprlo v svoje studie, da so pripravili nove albume ali predstave, za katere si zdaj želijo, da jih predstavijo na mednarodnih turnejah.«