»Z očmi dokumentarista pri likovnem ustvarjanju izpostavlja in kritično obravnava kubansko ekonomsko, socialno in politično krizo, ki se odraža v valovih izseljevanja.«
»Intenzivnost vsakodnevnega dogajanja in vseprisotnega strahu pa spretno blaži s simbolnimi fantazijskimi elementi, ki gledalcu omogočajo, da v milejši obliki doživlja močna negativna čustva ujetih figur.«
»Najsi bo to močan kontrast med odtenki pisanih listov različnih grmovnic, markantna socvetja kresnic ali skrivnostne jesenske meglice, ki se vijejo okoli porumenelega rastlinja, prav vsi prizori so vredni, da jih ujame v svoj objektiv.«
»Umetnica nam s svojimi deli, iz katerih sta razvidni nagnjenost h geometričnosti in materiji, s pomočjo rje, chiaroscurov in simbolnih oblik predstavlja usedine zgodovine ter spominov, pa tudi možne sugestije prihodnosti.«
»V tokratni postavitvi v galeriji Celica bo obiskovalec soočen z gostujočim podaljškom muzeja, nekakšnim kabinetom čudes oziroma 'wunderkammer', kjer se na relativno zgoščeni razstavni površini sreča s številnimi artefakti iz Musee de Schalar.«
»A na hrbtni strani ene od slik sta pozabila precej pomemben obremenilni dokaz: ostanek prebarvane etikete z imenom naslovnika, s katere se je dalo razbrati, da je na njej Barzmanovo ime.«
»Protokoli delovanje teh mehanizmov hkrati standardizirajo in poenostavijo, a tudi dehumanizirajo in jih naredijo rigidne in neprožne.«
»saj vemo, da je trenutno stanje grafične umetnosti pri nas daleč od triumfalnih uspehov in svetovnih odmevov nekdanje Ljubljanske grafične šole, fenomena, ki je ob sebi zbral vrhunske pripadnike med priznanimi slovenskimi umetniki«
»Prvo poslanstvo besedil – leposlovnih, humanističnih in novinarskih – je 'ujeti oko gledalca, v njem prebuditi radovednost in ga pospremiti na pot branja. Vendar želijo tudi same podobe postati zgodbe, osvobojene okvirov besedila.'«