»večinoma lušči bistvo, ki se tihotapi iz njegove notranjosti. Prav zato so nekatere njegove ilustracije tako močne, da zadenejo bralca enako kot pripovedi ali verzi, ob katerih so nastale.«
»Poimenovali so jih Ajdi, s pridevnikom ajdovski pa so običajno označevali vse sebi tuje in nerazumljive arhitekturne ter druge ostaline svojih predhodnikov.«
»Ilustracija, ki so jo pred leti mnogi dojemali le kot obrtniško delo, danes nastopa kot zrela, samostojna umetniška zvrst, postaja večžanrska, amorfna do te mere, da uhaja zastarelim teoretskim zamejitvam, kar opažamo tudi pri tendencah sodobne slovenske ilustracije.«
»Pričakovanje in neobičajnost, natopljena s presenečenjem, ki ga ponujajo dotik, stik, povezava, prepletenost, tudi različno gibanje čopičev, različni ritmi prstov in rok, tudi premikanje celotnega telesa dveh slikarjev, nenadoma postaneta svet umetnosti onkraj vsakdanjega ustvarjanja. To so posebni trenutki, tisti čas in prostor redkeje najdenih izkušenj in redkeje najdenih izzivov.«
»Se projekt odmika od poskusov ustvarjanja, 'ki se deklarirajo za umetnost, hkrati pa posegajo v oblike človekovega delovanja (politika, oglaševanje, arhiviranje), ki so umetnosti zunanje'.«
»Skoraj nezdružljiva motiva živahne ljubljanske alternativne scene ter osredotočenost profesorjev Akademije za likovno umetnost med njihovim vsakoletnim delovnim obhodom nas tako znova opomnita in spomnita, da ta že od nekdaj bogati in v tolerantnih družbenih sredinah tudi združuje.«
»Projekt osvetljuje delovanje izbranih sodobnih 'slovenskih' arhitekturnih praks, ki so zanimive prav zaradi načina, kako se lotevajo arhitekturnih tem in nalog. Arhitekti se danes ne ukvarjajo več le z oblikovanjem lepih hiš in interierjev, nabor njihovih nalog je to prerasel. Tako so danes mediatorji med uporabniki in prostorom, skrbniki dediščine in prostorski aktivisti, ki rešujejo kompleksne organizacijske in prostorske probleme.«
»Razstavljene fotografije ne ponazarjajo nujno mejnikov v zgodovini človeštva, temveč so ujele 'neponovljive trenutke', ki se bodo morda pozneje izkazali za zgodovinske.«
»Ta je v kontrastu z izčiščeno razporeditvijo na belem podstavku, saj v razstavo vnaša vzdušje proizvodnje tudi zaradi v telo skulpture uspešno integriranih podstavkov, narejenih iz rabljenih palet.«