»Njegova razsežnost se je omejila na dvodimenzionalno ploskev ostro zašiljenih črt, v katere so se ujeli glasni vzdihi neuslišanega umetnika ter nemi molk žalosti, skrit za klovnovsko masko bolečine.«
»To je slika, ki se ti vtisne v spomin. Fotografija predstavlja tihi trenutek globalnega obračuna z zgodovino kolonializma.«
»Razstavljene fotografije ne ponazarjajo nujno mejnikov v zgodovini človeštva, temveč so ujele 'neponovljive trenutke', ki se bodo morda pozneje izkazali za zgodovinske.«
»Razstava je hkrati pripovedovala zgodbo o staroselskih skupnostih Chaca in vzhodno-paragvajskega gozda ter savane, ki jim je Sušnikova namenila največ raziskovalne pozornosti. Imela je mnogotere darove, ki jih je v okviru treh poglavitnih dejavnosti: muzeologije, znanstveno-raziskovalnega in pedagoškega dela združila v nedeljivo strokovno izkušnjo«
»Naslov postavitve aludira, da nič na našem planetu ni večno – spremembam smo priča tudi danes, najbolj pereče pa je po njenem mnenju, da se spoprijemamo s spremembami, ki jih povzroča človek.«
»Po odmevni razstavi ob 30-letnici Olimpijskega komiteja Slovenije (OKS) je nastala nova razstava, nova lepa športna zgodba. V 31 letih je bilo osvojenih toliko slovenskih odličij na velikih tekmovanjih, da bi lahko o njih govorili ves dan.«
»To je samorefleksija. Gre za to, kje sem se zmotil v svojih odnosih, kje sem naredil napako, kje sem sokriv. Dela so se rodila iz lastništva nad tem, kar imenujem radikalna inventura samega sebe, da sem brutalno iskren do sebe in upoštevam tiste, ki sem jih morda prizadel.«