»V svojem dolgoletnem ustvarjanju je vzpostavila ljubeč in uravnotežen odnos do svojega dela, ki ga opravlja z vso vnemo, obsesijo in zagnanostjo, hkrati pa svojo vlogo in družbeni status umetnice dojema z zdravo mero distance.«
»K svojim delom pristopa z različnimi tehnikami in vanje vključuje razne materiale, od naravnih, in sicer gline, lesa, kovine, zlasti brona, do umetnih, npr. poliestra, pa tudi industrijskih proizvodov.«
»Slojevitost materialov, večplastnost njegovih motivov in vsebin del nas s hkratnim vzporejanjem arhaičnih in sodobnih tematik zapeljejo v alegorične, simbolične in fantastične podobe, pri katerih je detajl enako pomemben kot celota.«
»Simpozij ostaja prostor umetniškega presežka, odprtosti in raziskovanja pomena kamna kot tradicionalnega kiparskega materiala znotraj sodobne vizualne umetnosti.«
»Njeno raziskovanje strukturnega odnosa med glasbo in gibanjem, ki ga ustvarja v dialogu z najrazličnejšimi glasbenimi obdobji in slogi, od minimalistične glasbe do klasične glasbe in bluza.«
»Ko sem delal rudarski ciklus, sem prišel do faze, v kateri sem se zavedel, da ne morem nadaljevati s figuraliko v nedogled. Našel sem lastno različico poparta in eksperimentiral z različnimi kosi lignita, ki je bil takrat prvič uporabljen kot material v kiparstvu.«
»Njeno kiparsko ustvarjanje je odprta, primarna oblika, tista najbolj arhaična kiparska pripoved, tista materialna in oblikovna bitnost, ko se vse skupaj začne in počasi postaja oblika, počasi postaja podoba, z vidno avtoričino gesto, ki izhodiščno podobo v različnih materialih sprejme kot raztegljiv element, v katerega se skozi različne ravni opazovanja in postopnega odkrivanja pomenskih in vsebinskih informacij umešča določena kiparska pripoved in izpoved.«
»Nagrajenka dokazuje, da je za kiparstvo zanimiva vsaka forma in vsaka možnost predstavitve v odprtem in zaprtem prostoru ter predvsem uporabnosti v javnem prostoru, predvsem takrat, ko je kiparsko delo ustvarjeno z veliko mero estetike, močne ustvarjalnosti in kiparske energije ter osebnega navdušenja.«
»Njegove stilizirane lisice, ki jih sopostavlja z besednimi zapisi kot enakovredno likovno komponento, so pretkane komentatorke družbenopolitične klime v naši državi: so mojstrice besednega humorja, ki so širši javnosti dostopne tudi na spletu.«