»Verjamem, da tako kot so se ti zakladi vrnili domov, se bo tudi Krim vrnil domov, da bo del ne le Ukrajine, temveč tudi svobodnega sveta in svetovne kulture.«
»Se je pošastna resničnosti zares tako tiholazno priplazila za nami, da je nismo opazili, ali pa smo si namerno pred njo zatiskali oči?«
»Koruzno polje – ostani tako dolgo, kot želiš sicer odpira več možnih interpretacij, Kirbiš pa jo vključi v narativo letošnje razstave kot arhetipsko prizorišče grozljivke.«
»Vid Koprivšek, ki v delu Track/Tir izkoristi elemente prostora nekdanje temnice, v kateri so razvijali rentgenske posnetke, da ustvari lasten prostor horrorja.«
»Delo Ane Likar se resda ukvarja s čarovništvom, vendar je v primeru, ki ga obravnava v svojem čudovito političnem delu družba tista, ki je čarovnici grožnja in ne obratno.«
»Se ob letošnji mednarodni likovni koloniji moje misli usmerjajo na vso prehojeno pot, torej na vsakoletne enkratne izkušnje s sodelujočimi likovnimi umetniki in ustvarjalno prepletanje likovne umetnosti z drugimi zvrstmi umetnosti, ki jih v času, ko poteka likovna kolonija, Festival Ljubljana ponuja.«
»Kot je zapisal selektor Vran, se ob letošnji mednarodni likovni koloniji njegove misli usmerjajo na vso prehojeno pot, torej na vsakoletne enkratne izkušnje s sodelujočimi likovnimi umetniki in ustvarjalno prepletanje likovne umetnosti z drugimi zvrstmi umetnosti, ki jih v času, ko poteka likovna kolonija, Festival Ljubljana ponuja.«
»Se ob letošnji mednarodni likovni koloniji moje misli usmerjajo na vso prehojeno pot, torej na vsakoletne enkratne izkušnje s sodelujočimi likovnimi umetniki in ustvarjalno prepletanje likovne umetnosti z drugimi zvrstmi umetnosti.«
»V njej je pustilo pečat za vse življenje.«
»Njene grafike prepletajo tri glavne teme, s katerimi se je ukvarjala: sedanjost, nesposobnost komuniciranja in dualnost oziroma mnogoterost stvari.«
»Umetniško potovanje Maraž dokaz njenega poglobljenega raziskovanja tem, kot so čas, identiteta, človeški odnosi in človeška izkušnja v splošnem.«
»Gosto pretkane površine platen in listov dobitnika nagrade Patrika Dvorščaka pogledu ne dovolijo, da bi se predolgo mudil na enem mestu.«
»Oblikotvorna manifestacija, kot posledica vsakdanjih dejanj, je po mnenju kuratorke bistvo pripovedi prostorske postavitve enajstih glinenih figur, ki jih v prostor umestila Lana Pastirk.«
»Notranji prostori njenih slik so simbolna paralela intimnemu delu zavesti (in podzavesti), ki je le naš in katerega le del želimo in zmoremo deliti še s kom.«
»Tudi razstavno potovanje, ki sledi delovnemu srečanju, gre po svoji tradicionalni poti in pojavljajo se celo nova povabila za gostovanje razstav.«