»Moj celoten slikarski opus, ki je nastajal sočasno z vso mojo umetnostjo, je dobil smisel in zaokroženost v dnevih, mesecih in nenazadnje letih mojega soočenja z vdorom realnosti, ki je presekal linearno ustvarjalno pot. Soočenje z boleznijo je pomenilo tudi soočenje s samim sabo ter prevpraševanjem toka življenja in smrti. Prek teh misli in premislekov je moje življenjsko delo začelo dobivati povsem nov smisel, ki sem ga našel na platnu.«
»Pomemben in tudi skrajni izraz, ki je zaokrožil mojo ustvarjalno pot. Moje slike so prav zato ostale skrivnost, ki sem jo čuval le zase. Na tej točki pa je v moje življenje vstopil galerist Franci Novak, ki je želel moje likovno delo predstaviti širši javnosti. Danes sem srečen in ponosen, da lahko tudi ta del moje umetnosti delim s publiko.«
»Muzej brez muzealcev, ki udejanjajo najžlahtnejše muzejsko poslanstvo s srcem, samo stavba z zbirkami in hiša z nezadovoljnimi obiskovalci v deželi brez identitete in kolektivnega spomina.«
»Jože je svojo ustvarjalno pot sklenil pred devetimi leti, Peter še vedno potuje k neznanemu, na različne načine poizkuša preveriti in prevetriti lastno umetniško prakso in ji išče nove obraze, nove obrazce.«
»Dva portreta naše pokroviteljice, gospe Gine Rinehart, sta za nas globoko skrb vzbujajoča, ker sta žaljiva za gospo Rinehart. (...) S svojo filantropijo se je gospa Rinehart izkazala za odlično Avstralko in spoštljivo vas pozivamo, da vnovič razmislite o vključitvi teh portretov v svoje galerije.«
»Od pripovedi ljudskega izročila in začetkov moderne grozljivke v literaturi in na filmu do sodobnih umetniških oblik predstavlja žanr grozljivke potencial za nagovor človeških in družbenih strahov.«
»Z izborom letošnje teme sem želela javnosti prikazati večini prikrit, a nepogrešljiv osnovni del ustvarjalnega procesa modnega oblikovanja. Ob tem sem želela modno ilustracijo osvetliti z več zornih kotov, saj prek nje lahko sledimo pomembni zgodovinski pripovedi, hkrati pa sproža razmislek o globljem pomenu mode, oblikovanja in umetnosti.«
»Predmet opazovanja, zajet na fotografiji, bi lahko umestili v tradicijo abstraktnega kiparstva in formalizma, a nas njegovi vsakdanjost in banalnost med estetskim presojanjem hitro dregneta in izzoveta, morda celo nasmejita.«