»Zorović pa v ikonografiji 'ostaja zvest motiviki pobiralcev smeti in nas z njihovimi herojskimi gestami nagovarja k razmisleku o potrošniški družbi in odnosu do sodobne umetniške produkcije'.«
»angažirana nota dotika ožjega kroga in govori neposredno o okolju, iz katerega izhaja in znotraj katerega biva, ter osebne zgodovine, ki jo definira kot posameznico in kot kulturno delavko«
»Gre za prenos razstave Centra judovske kulturne dediščine Sinagoga Maribor, ki smo jo za Evropsko prestolnico kulture 2025 Nova Gorica-Gorica prevedli tudi v italijanski jezik in dodali poglavje o srednjeveškem obdobju.«
»Moja umetnost se izraža v trdem lesu in kamnu, toda tisto, kar umetnost vsebuje, ni ne les ne kamen, je onkraj prostora in časa. Umetnost je pesem in molitev hkrati.«
»Nedavno obdobje pandemije bo vsekakor odzvanjalo v zgodovinskih pregledih in ga velja temeljito preučiti in zabeležiti.«
»Neubauerjeve fotografije protestov so takoj po prvih objavah na družbenih omrežjih pustile velik vtis in vzbudile pozornost.«
»Njegove fotografije protestov hkrati zvesto dokumentirajo in beležijo kolektivni spomin, ob tem pa eksplicitno dovoljujejo upodobljencem, da pripovedujejo svoje individualne zgodbe, pogosto v trenutkih situacijskega humorja, pa tudi žalosti, skrbi, jeze in surovega nasilja.«
»Upamo lahko, da bo DLUM s svojo galerijo še naprej tako uspešno predstavljal svoje in tuje umetnice in umetnike ter s tem prispeval k celoviti kulturni podobi mesta Maribor.«
»Jaz v njegovih delih ne vidim nič tragičnega ali melanholičnega, ampak eno samo stoiško in odmaknjeno daljnovzhodno modrost sprejemanja dejstev. Življenje je, kakršno je, in ni ga treba naknadno olepševati.«
»V tokratni postavitvi v galeriji Celica bo obiskovalec soočen z gostujočim podaljškom muzeja, nekakšnim kabinetom čudes oziroma 'wunderkammer', kjer se na relativno zgoščeni razstavni površini sreča s številnimi artefakti iz Musee de Schalar.«
»Pri umetniku gre za klasično slikarstvo v tehniki akrila na platnu. Novi prostori, nova videnja, simbolna raven znakovnosti. Verjetno je v gledalčevem doživetju vse precej odvisno od spominov oziroma omenjenih mentalnih vzorcev. Vsekakor so pred nami slikarske izvedbe, ki bogato zapolnijo naš doživljaj.«
»Umetnikovo delo je morda stihijsko zastavljeno in izvedeno v vehementnem zagonu, vendar hote ali nehote napelje v določeno vizualno vsebino, ki ima močno sugestivno vplivnost na gledalca.«