»Zanima se za prikaz analogije tega, kar se dejansko dogaja med samim postopkom izdelave fotografij, ter njenih osnovnih elementov, specifičnih materialov in substanc, delovanja svetlobe in drugih reakcij s področja fotografske kemije, ki se sicer odvijajo v nevidnem procesu.«
»Ugotavljamo, da so se podjetja tudi v 19. stoletju že ukvarjala s krožnim gospodarstvom in na neki način z varovanjem okolja, ko so iskala nove vire energije. S tem je povezana nova tehnologija, možnost izdelovanja novih vrst jekel.«
»In ta trajnost je zelo kompleksna, ker vključuje na eni strani korporativno upravljanje podjetja, skrb za okolje in skrb za zaposlene, sodelovanje z lokalno skupnostjo in krožno gospodarstvo.«
»Po predstavitvah njenega izjemnega dela v tujini je zdaj čas, da svoje delo predstavi tudi v lokalni skupnosti in širšemu občinstvu. Eva Petrič se vedno rada vrača v svoj dom na Bled in prav je, da jo domačini in Slovenci bolje spoznajo. Dela, ki so bila morda komu nedosegljiva na razstavah na drugem koncu sveta, bodo na voljo le korak od domačega praga.«
»Posebej ponosen, da razstavo odpirajo 'ravno na mestu samem, v stolnici na Trgu republike, ki je njegovo ključno delo, hkrati pa najpomembnejši simbol slovenske državnosti v arhitekturnem smislu.«
»Ravno kompleksnost razumevanje in branja arhitekture pa je tisto, kar je najbolj pomembno, da se študentje naučijo in spozna tudi široko občinstvo: kaj vse arhitektura zmore, kaj jo določa, na kaj vse vpliva in v kaj vse je vpeta.«
»Človeštvo je namreč v zadnjih dveh stoletjih naredilo neverjeten tehnološki preskok, vendar pa je pospešeno izgubljalo vrednote, zaradi katerih je svet prijeten prostor za življenje.«
»S prestopom v dva medija, ki ju v osnovi določa reproduktabilnost, umetnik v svojih raziskovanjih seže iz območja forme v območje produkcije in se tako vrne k problematičnemu izvoru svojih raziskovanj: na tej točki se namreč kar samo od sebe postavi vprašanje o (ne)smiselnosti umetniške (hiper)produkcije v sodobni družbi – a to je že tema za novo razstavo.«
»Umetniška dela so tridimenzionalna. Če se osredotočimo na sliko, ki reproducira določen trenutek, zamrznjen v času, sicer dobimo nekaj informacij, veliko pa jih tudi zgrešimo, če pomislimo na vse, kar zaobjema sliko kot predmet.«