»Lastniki Biobanke so se šli, temu bom rekel srbska posla, z nekimi klinikami v Beogradu. Kje je poniknil denar? Ne vemo. To je klasičen primer napol kriminalne zgodbe, kjer so vsi tiho. Ne vem, ali čakajo ali drug na drugega prenašajo odgovornost. Starši se dejansko počutimo popolnoma zapuščeni s strani države, s strani JAZMP-ja.«
»Ponuja se marsikaj. Verjetno bo v prihodnosti marsikaj mogoče. Ampak trenutno je to pač neka dota, neka bianko menica, nekaj na zalogo, kar morda nekoč bo prišlo kaj v poštev. [...] Jaz vedno rečem, kredita za to – prosim – ne jemljite.«
»Upam in verjamem, da se bomo povezali in poiskali pravne možnosti. /.../ Hkrati pa tudi ne bomo dopustili, da nas še enkrat bremenijo stroški za isto storitev, ki smo jo že pošteno plačali«
»Nismo pravni naslednik Biobanke, z njo nimamo poslovnih povezav. Iz naslova pogodb, ki so bile sklenjene med strankami in Biobanko, nismo nikoli prejeli nobenih finančnih sredstev.«
»Ne psihologinja ne jaz policije nisva kontaktirali. Kot je v navadi, je psihologinja v poročilu, ki mi ga je predala, dala v razmislek, ali naj obvestimo starše. Zato je bila podana odločitev, da čim prej pripravimo poročilo in obvestimo starše in učitelje z namenom, da je dogodek, kot je bil opisan s strani deklice, ne dobiva še dodatnih dogodkov, ki bi jih nekdo drug dodal, in da se seznanijo starši in zaposleni z domnevnim dogodkom.«
»Pomembno je, da se čim več pogovarjamo, da učenci delijo z drugimi nestrinjanje, ko opazijo medvrstniško nasilje, in se znajo postaviti na stran žrtve. Da so zaščitniki in ne da oni rešujejo težave, temveč da znajo poiskati pomoč.«
»To so lahko učenci, ki so pri učiteljih zelo priljubljeni, na zunaj ne kažejo znakov nasilništva. Ti vodje imajo pomočnike, po navadi kake tri dobre prijatelje, ki jim stojijo ob strani, se dobro počutijo v njihovi družbi.«
»Če imamo vsaj enega, ki se postavi na stran žrtev, zaščitnika, potem ta hierarhija razpade, ni več smešna, ni več dinamike, da bi kdo plezal po hierarhiji navzgor in pridobival moč. In če se jih na stran žrtve postavi še več, nasilja ni več.«
»Bolj kot to, da odhitimo na naslov nasilneža, bi bilo po mnenju gostje primerno, da se pogovorimo s svojim otrokom, obvestimo šolo, skličemo skupni sestanek in da znamo videti še drugo plat.«
»Zakonodaja je takšna, kot je, in verjamem, da imajo zvezane roke. A pri delu se pokaže, da so do 1. ali 2. opomina nasilneža v šoli še obravnavali, do 3. opomina, ki pomeni izključitev, pa se dogodki kar vrstijo in se ne zgodi nič.«