»Nepopustljivost, jeza, pohlep, pijančevanje in vse to so v primerjavi zgolj puhlice: prav skozi ošabnost je hudič postal hudič: ponos vodi vse druge v vice: to je popolno protibožje stanje duha.«
»Seveda obstaja tudi v umetnosti. Verjetno še najbolj nazorno, ko se v ogledalu zagledajo različne zgodovinske osebnosti in mitske podobe, ki sta jih polni literarna in likovna zgodovina, najdemo jih lahko celo v glasbi.«
»Privede nas do soočenja z nematerialnimi podobnostmi – prebliskom realnega znotraj vsakodnevnega. Ozvočena telesa tako pridobivajo na svoji živi naredi sama avtoriteti in poliperspektivni haptičnosti.«
»Težko nasprotovati predlogu zakona, ki preprečuje spolne zlorabe otrok, in je seveda pomembno, da take zakone imamo in da se ta problem učinkovito rešuje. Vendar ta predlog ni predlog, ki bi dejansko rešil ta problem.«
»Veliko bolj verjetno je, da bo na mizi policije pristala slika otroka, ki jo je posnela babica na morju in jo zdaj deli s svojimi prijateljicami. Ali pa slike dveh polnoletnih posameznikov, ki si jih zdaj med seboj delita. Tehnologija ni sposobna razbrati konteksta in ne vidi razlike med slikami zlorabe in golih oseb.«
»Kako tehnologija vpliva na naše življenje, naše odnose? Če v središče postaviš, kaj ljudje uporabljajo, ne kaj vedo, se nenadoma dotakneš drugačnega občinstva.«
»Telo občinstva postane posrednik, ki povezuje virtualni svet, ki ga občinstvo vidi skozi VR-naglavno opremo, in fizično realnost, ki jo čuti, sliši in voha.«
»V nasprotju z Rendez-Vous (2018) sta zasedba in občinstvo, tisto z naglavno opremo, potopljena v čisto virtualnost, ne vsakdanjost, stroge, vseeno igrive samostojne koreografije, iz katere vznika interaktivnost ...«
»Tjaša Ferme nas spodbuja, da opustimo svojo pasivnost, omejimo ekscese UI in ustvarimo družbo, ki si jo želimo, namesto da bi se podredili neki mračni tehnoprihodnosti, za katero domnevamo, da je neizogibna.«
»Slikar z akademskim pedigrejem, mojster videoestetike, tehnolog ter prepoznavna figura ulično-umetniškega gibanja, svojo umetniško refleksijo skladno vključuje v dialektiko med klasičnim slikarstvom in avantgardnimi dosežki sodobne tehnologije.«
»Veliko je spremenljivk. Sam določim, kako hitro bo stroj nanašal barve, koliko širok čopič bo imel in koliko bo barv. Proces nastajanja je dokaj slikarski, sproti se odločam in razmišljam. Slika tako lahko nastaja tudi dva meseca.«
»Lunarnega programa ne smemo pod nobenim pogojem prekiniti. To bi bila napaka. Mislim, da je prav 50-letna prekinitev lunarnega programa ključni vzrok za neuspehe. Na novo moramo izmojstriti potrebne tehnologije in seveda na višji tehnološki ravni.«
»Vesoljski sektor je vsekakor sektor prihodnosti, čeprav se sliši to še tako nemogoče. Vesoljski sektor namreč niso samo astronavti in rakete, ampak so te tehnologije vpete v znanost, gospodarstvo, medicino, telekomunikacije, okolje in še bi lahko našteval.«
»Preden bo umetna inteligenca pametnejša od nas, menim, da bi ljudi, ki jo razvijajo, morali spodbuditi, da veliko truda vložijo v razumevanje, kako bo morda poskušala in prevzela nadzor.«