»Mi smo prvi, ki temu kategorično nasprotujemo. Da se to piše, vpisuje, beleži, ker za to ni nobene potrebe. Če učitelj ne izpolnjuje nalog, ki so mu že vnaprej dane, so za to ustrezne sankcije.«
»Kje je tukaj dobrobit otroka? Kje je tukaj spodbudno učno okolje, kje je tukaj pedagogika? Je ni.«
»Na eni strani je seveda imeti urejen sistem. Ampak na drugi strani pa ne moremo iti v prevelike podrobnosti oziroma neko drobnjakarstvo, kajti to ni dobro za pedagoškost, če hočete, akademskost učiteljskega poklica.«
»Nismo predlagali odstranitve katerega koli dela s seznama domačega branja, temveč smo predlagali, da se na seznam vključi nekaj del, ki niso bila predvidena. Zlonamerno je namigovanje, da je akademija iz obveznega domačega branja izločila Dnevnik Ane Frank.«
»Po včerajšnjem dnevu je jasno, da obstajajo močne dolgoletne polemike v stroki in tudi v javnosti glede vprašanja domačega branja. In kot ministrica sem razumela to jasno sporočilo in bom upoštevala kritiko.«
»Sodelavce sem pozvala, naj čim prej pripravijo vprašalnik za vse učitelje hrvaškega jezika v osnovnih in srednjih šolah, prav oni bodo s svojimi odgovori ustvarili priporočeni seznam sodobnih del za domače branje.«
»Vsakodnevno so z učenci in lahko najbolje samostojno ocenijo, s katerimi deli za domače branje bodo najbolje dosegli učne rezultate, ki jih predvideva učni načrt za pouk hrvaškega jezika. Navsezadnje je najpomembneje, da ta pristop spodbuja in podpira avtonomnost in strokovnost učiteljev.«