»Treba je nekaj narediti na tem področju. Veliko preveč pozornosti se namenja ocenjevanju, več bi bilo treba namenjati poklicnemu usmerjanju in učenčevemu osebnemu razvoju.«
»Učitelji bodo odgovorni za upoštevanje priporočenih ukrepov, za vzgojno delovanje, za medosebne odnose, za učni načrt, za znanje in za realnost ocen.«
»Bi na ministrstvu in Zavodu za šolstvo morali bolj upoštevati pomembnost socialnih stikov otrok z vrstniki, ki jih otroci nujno potrebujejo, v obdobju adolescence pa so še posebno pomembni.«
»Treba je razumeti, da je sposobnost samonadzora v tem obdobju omejena. Otrok pa za to, da ostane zdrav, potrebuje gibanje, stik.«
»Staršem zmanjkuje energije in zagona, hkrati pa se veliko staršev vrača v službe. Nekaterim otrokom zato ne morejo pomagati tako, kot bi ti to potrebovali.«
»Če je vrnitev v šole varna, potem recimo maske, ki so za zdravega človeka dokazano škodljive, ne bi smele biti v naboru priporočljivih ukrepov, če je varna, naj se odpre za vse, če pa šola ni varna, potem pa naj ostane zaprta.«
»O, to pa ja. Za ocene se zelo borijo, pa pravzaprav ne za visoke ocene, borijo se za petke. Ker nič manj kot pet, nič manj kot 100 odstotkov ni več dobro, kar je po mojem mnenju strašno skrb vzbujajoče, saj ta tekmovalnost ustvarja nesrečne otroke, ustvarja občutek, skorajda večne neuspešnosti.«
»Gre za približno 4-odstotno povečanje za osnovno in srednje šolstvo, celotni sveženj zvišanja, ki je 10-odstoten, pa dejansko vključuje tudi 6,12-odstotno povišanje, ki ga je premier obljubil javnim in državnim uslužbencem.«
»Želim vam, da bi poletne počitnice dobro izkoristili in se imeli lepo. Da bi uživali in si nabrali čim več novih izkušenj ter vsega lepega, kar počitnice lahko prinesejo.«
»Tudi za starše si minister želi, da se bodo zdaj, ko so razbremenjeni skrbi za šolo, poveselili s svojimi otroki, si oddahnili in se v družinskem krogu posvetili drug drugemu.«
»Jeseni nas čakajo novi izzivi in upamo, da tudi kakšne spremembe na bolje. Na ministrstvu se bomo zagotovo trudili v tej smeri. Da bi nam bilo vsem skupaj bolje in da bi bila slovenska šola še naprej tako zelo kakovostna.«
»Trenutno imamo mentorstvo le v času pripravništva, potem pa ne ve. Bi bilo pa zelo prav, da starejši in izkušenejši učitelji svoja znanja prenašajo mlajšim generacijam.«
»Splošno rečeno, lahko ugotovimo, da imamo v Sloveniji dobre učitelje, ki so ustrezno pripravljeni na poučevanje, izpopolnjujejo svoje znanje in so predani poklicu, obenem pa si želijo več podpore pri izzivih, kot sta uvedba digitalne tehnologije in več podpore pri mešanih skupinah,«
»Finski sistem temelji na zaupanju v učitelje, zaradi česar tam že od leta 1990 nimajo šolskih inšpekcij, in predpostavki, da je učiteljica odgovorna, da ve, kaj dela, in da hoče delati v dobro otrok. Če ni tako, imajo tudi dovolj orodij, da to preprečijo.«