»mojster izbranih, gostih formulacij, ves čas delujoč na specifični mikroravni, ki je ključna in tako zelo redka«
»kjer s pretanjenim občutkom za konstruktivno recenzentsko kritiko aktivno oblikuje kritiško in teoretsko misel o sodobnem plesu v Sloveniji«
»Ključno sporočilo filma je, da moramo biti pazljivi v zvezi z miti, ki so se napletli okrog van Gogha. Resničnost pogosto kaže 180 stopinj v drugo smer kot te zmotne predstave.«
»Tako kot Mozarta, Cézanna in Michelangela je tudi van Gogha zaznamovala strast do umetnosti, ki je podžigala njegovo močno voljo. Nihče ni vedel toliko kot on o velikih predhodnikih in relevantnih sodobnikih. Intenziven, ja. Težave z duševnim zdravjem ‒ prav tako. A pri njegovem opusu ni ničesar naključnega ali zgolj podedovanega. Prav zaradi tega so dokumentarci zanimivi: več kot izvemo o umetniku samem, bolj lahko cenimo njegovo delo.«
»Kakor prevladuje spodaj telesnost in mir, ki prehaja v mir duha, tako vidiš, prevladuje spodaj senca, ki se proti vrhu umika svetlobi. Zgoraj preide v luč, večnost in brez madeža. Ali vidiš to stopnjevanje iz telesne mase v breztelesno duševnost. To je genialna enota različnih elementov.«
»V človeka, v novo dojemanje časa, v umetnost in v življenje, katerega veličino v teh dneh občutimo morda močneje in globlje kot kadar koli. Naj nas njegova krhkost ne plaši, naj nas navdihuje in povezuje.«
»Kot beremo v poslanici Nike Bezeljak, je gledališče po njenem mnenju polno 'laži, pretvar, prevar in skrivanj in totalno nevredno zaupanja. Ampak je tudi polno dogovorov, struktur, staknjenih glav, srečanj, poslušanja, zaupanja, deljenja, odločitev. Ni nujno, da zaupam čisto vsaki predstavi in vsakemu ustvarjalcu in vsakemu odločevalcu in vsakemu gledalcu in vsakemu oblikovalcu mnenj ... Ampak gledališču pa! Umetnosti.«
»Ni nujno, da bo neki odličen in vrhunski tuj režiser uspešen tudi v slovenskem prostoru. Če ne pozna slovenskega jezika ter kulturnega in družbenega ambienta, bo izredno težko postavil dobro in v našem okolju odmevno predstavo.«