»Pred več kot triindvajsetimi leti so se mi na sliki pojavili štirje krogi, ki so postali moja slikarska stalnica, vse drugo se od takrat spreminja. Podobnost slik je vedno zunanja (štirje krogi), razlika pa oblikuje jedro mojega slikarstva (ponavljanja). Zvest sem neminljivemu v minljivem.«
»Likovni jezik dobi svojo avtonomijo, ki ni več vezana na zunanjo podobo ali mimetiko ali pa v bistvu na stvari, ki jih vidimo s svojim očesnim aparatom, ker v principu svet ni tak, kakršnega vidimo, ampak je bolj to, kar mislimo o njem.«
»Equrna je videti kot odložišče ali skladišče, kamor je nekdo izpraznil vsebino svoje kleti ali podstrešja, pa vse skupaj še malo zlepil, razbil in morda ponovno zlepil.«
»To počnem zavestno, z namenom, da bi zgradil še kompleksnejši sistem – stremim k izgradnji metasistema, v katerem je neskončno informacij, ki jih mora nato gledalec sam razbirati. Soočiti se mora z objektom, ki ga potem prepozna ali pa ne prepozna.«