»upodabljajo mogočnost in krhkost slehernega posameznika ter skupnosti; njihovo delo temelji na hibridnih pristopih povezovanja odrskih disciplin in viziji pluralne umetniške skupnosti, kjer različni izrazni jeziki ne predstavljajo ovire, temveč ponujajo plodna tla za nove ustvarjalne fascinacije«
»Seveda se lahko oglašujemo tudi brez objave teh del, vendar pa so nujna in pomembna za Dunaj – samo pomislite na Schielejev avtoportret iz leta 1910, to je eno njegovih ikoničnih del. Če teh del ne moremo komunicirati z javnostjo prek družbenih omrežij, je to nepošteno in frustrirajoče. Zato smo pomislili (na OnlyFans): končno jih bomo lahko pokazali.«
»V Modeni je prvič razstavljal na mednarodni ravni, hkrati pa se je spoprijemal z lastno identiteto temnopoltega Američana.«
»Projekt zaznamuje prečenje meja med vidnim in nevidnim, materialnim in duhovnim, ne nazadnje pa tudi med različnimi epizodami iz zgodovine umetnosti. Sam motiv stiska rok lahko v tem kontekstu razumemo tudi kot dejanje harmonije, pomenljivo gesto, ki združuje nebo in zemljo.«
»Hibridno inštalacijo, ki je idejno povezana z vsemi sodelujočimi avtorji, zaznamuje predvsem todobnost, razmislek o tem, ali bi se moral danes posameznik bati za to, da ostane on sam in da ne varuje stvari, ki jih poseduje, ampak pravzaprav samega sebe, kajti če mu je ukradena identiteta, postane samo nekdo, brezimna številka s podpisom XX.«
»V. d. direktorice Obalnih galerij Piran Mara Ambrožič Verderber je povedala, da njegova umetnina predstavlja vesoljsko ladjo, ki 'nas potisne v neko bližnjo prihodnost, ki pa seveda ima svojo specifično težo'.«
»Ne vemo ničesar o njeni zgodovini ali za koga je bila naslikana. Bila je v zelo slabem stanju in resnično sem vesel, da je mogoče rešiti take umetnine.«
»Gre za zgodbo, katere vsebina z razstavo ali vsaj s tematiko slik nima ničesar skupnega, je pa vendarle v idejnem in likovnem pogledu pomembna, saj je čutna, emocionalna, divjaška, predvsem pa srčna in zato docela iracionalna.«
»Danes, ko smo priča tako razširjenemu pojavu digitalizacije, računalništva in virtualnega prostora, je festival, kot je MFRU, izredno aktualen, ker obravnava tisto, kar je danes pravzaprav že naš vsakdan.«
»Z uporabo izložb smo lahko zadostili vsem veljavnim ukrepom za preprečevanje širjenja virusa, hkrati so izkušnjo pozitivno opisali tudi nastopajoči, saj gre za neko novo, drugačno obliko uprizarjanja, kjer občinstvo hodi mimo in torej ne spremlja dogodka od začetka do konca, temveč le njegov del.«