»V novem spletnem okolju so bile še posebej uspešne fotografije in grafike, leta 2021 pa smo bili priča senzacionalnemu prihodu popolnoma dematerializiranih umetniških del – slavnih NFT-jev.«
»Opravičilo za modernost je umetniški dokumentarec, v katerem si komisarji, kuratorja, umetniki, delegati in obiskovalci Paviljona NSK Države v času zastavljajo vprašanja o pomenu evropske kulturno-politične dediščine, njeni preteklosti in prihodnosti.«
»Če se sodobni ljudje ne bi toliko ukvarjali z očiščevanjem sleherne možne prevare, ki prihaja od vsepovsod in od vsakogar (ki ni 'jaz'), bi morda uvideli tisto ključno družbeno prevaro, ki je kapitalizem.«
»Pozidana je v preprosti, klasicistični obliki in opremljena z manjšo plastiko, v betonskih tleh pa so vloženi imenitni, iz dvorca izvirajoči, živobarvno z eksotičnimi ptiči, rozetami ipd. poslikani tlakovci iz 2. polovice 17. stoletja, pač tisti, ki jih v svojih spominih na Dol omenja F. M. Pogačnik in so po svojem značaju v našem prostoru izjemni.«
»Ključen trenutek pri ustvarjanju je bil, ko sem se zavedla, da obstajajo ready-made podobe. Kot se oblačim v obleke iz druge roke, sem se odločila tudi v filmu uporabiti podobje iz druge roke.«
»Abstrahirane krajine tu ne delujejo kot slikarski objekti. Umetniška dela predstavljajo adaptacijo na spremenjeno telo in okolje. Podobe na slikarskih nosilcih nam odpirajo vrata v dovršeno estetsko izkušnjo, ki reprezentira določeno realnost.«
»Njegova dela upodabljajo teme, ki so mu bile blizu: boksanje, državljanske pravice, religija, svetovni mir in humanitarnost.«
»To je izobraževanje v napačni smeri, ki deluje napak s prikazovanjem podobe ženske s sodobno držo in videzom, ki je veliko bolj podoben upodobitvam starlet kot delovne ženske iz 19. stoletja.«