»Zmeraj najdenemu - bodisi v družinskem arhivu bodisi na njenih potovanjih (kamni, tekstili) - recikliranemu materialu se podreja, uporabi ga takšnega, kot ga najde, z nič ali zelo malo posegi ga brez olepševanj sestavlja v novo celoto.«
»Imajo podobo sintetičnih podaljškov, protez ali ponaredkov, ki posnemajo človeško obliko, denimo s simuliranjem dramatizma lasnih vlaken (njihovega intenzivnega leska) ali upogibanja in pregibanja okončin (njihovih krivin).«
»Ana Mrovlje s tem opozarjajo na pretečo odsotnost tega, kar posnemajo, in na dogodek, ki je že minil in za katerim so ostale zgolj sintetične sledi, odporne proti minevanju časa. Razstava je statična in singularna, a polna potencialnosti, ki prežemajo prostor s sovpadajočimi fikcijami.«
»Nenehno razmišljam o tem, da se bo enakopravnost moških in žensk zgodila, ko bomo dovolili enakemu številu neumnih žensk biti na vodilnih položajih, kot to zdaj dovoljujemo moškim.«
»Vmesni prostor in njegovo spremenljivo materializacijo, ki se pojavlja znotraj procesov sprememb iz vsakodnevnega življenja.«
»Delo odlikuje zanimiva konceptualna naravnanost, v kateri združi banalni ready made s podobo morja, s sladko vsebino vred, v repetitivno podobo.«
»Še posebej nas veseli to, da na letošnji Castri sodeluje več kot dve tretjini novih akvarelistov z vsega sveta.«
»Festival želi raziskovati kritična vprašanja našega časa, predstaviti različne perspektive mladih in uveljavljenih fotografov ter vizualnih umetnikov z vsega sveta, razstavljati, promovirati, podpirati in spodbujati ustvarjalnost slovenskih ter mednarodnih umetnikov in graditi močno in trajno stičišče sodobne fotografije.«
»Po besedah organizatorjev je Kranj edinstveno mesto za gostovanje festivala fotografije. Srednjeveška zgodovina mesta 'se plemeniti z angažirano ustvarjalnostjo našega časa in z inovativno umetnostjo za prihodnost.'«
»Ker ima gledališče svojo specifiko, smo razvili nov dražbeni model draženja gledaliških predstav, ki omogoča dražiti predstavo tako, da gledalci obenem gledajo predstavo in so v istem trenutku tudi potencialni kupci na dražbi. Dražba tako intervenira v predstavo, s čimer se ustvarjajo novi konteksti, novi pomeni predstave.«
»Čeprav morda nisi dal denarja, si del igre, s tem, da si dvignil roko, si sodeloval. Ta performativnost življenja in ekonomskega sistema je najbolj intrigantna. In ekonomski sistem je tu bolj fikcijski kot gledališče.«
»Ni naključje, ker je intuicija narekovala, da svet drvi v scenarij predstave. Nisem je izbrala izključno zaradi tematike, kolektivnost Betona Ltd, njihov modus operandi, ustvarjanje gledališča, je umeščen v mojo ideologijo prihodnosti sveta.«
»Včasih me lahko prebrane knjige in ogledi predstav spremenijo, občutim, da postanem drug človek. Potem pa se zgodi nekaj ... pozabim in ne vem več, katere knjige sem prebrala in katere predstave sem videla. To je hipno.«
»Ta lokalizacija je ključna za gledališče, ker lahko umeščamo stvari, čeprav se morda ne zdijo resnične. V gledališču se večkrat počutimo ali pa prevladuje mišljenje, da se igramo, jaz pa bi rada poudarila, da je vse popolnoma zares.«
»Tudi z vidika trajanja predstave je mogoče, da bo kakšen dan trajala uro in pol, drug dan tri ure, spet drugič pa štiri ure. Vse skupaj bo odvisno od tega, kam se bomo tisti dan odpravili in na kakšen način.«