»Trafiki želimo dati novo funkcijo. Cilj ni le prodaja revij, temveč tudi ustvariti prostor za različne dogodke, pogovorna srečevanja, s katerimi bomo spodbujali debate in različne poglede, ne nazadnje javno življenje, hkrati pa ustvarjali spontanost v mestu.«
»V letošnjem letu smo se vsi umaknili pred ekrane. Ta trafika pa je fizična, spodbuja fizični stik. Od geste, da prideš v mesto in kupiš časopis, kar je edina stvar, ki lahko reši trafike, delno tudi časopise, do spodbujanja druženja, pogleda v oči, realnega življenja, odmaknjenega od virtualnosti.«
»Kot gre pri objektu za hibrid med kioskom in plakatnim stebrom, je tudi časopis oblikovan tako, da gre za hibrid med časopisom in plakatom. Prva stran naslovnice časopisa je obenem tudi plakat.«
»Vse začne z gibom – z instinktom, ki ga imamo vsi – in ples je gib, izpopolnjen za sporazumevanje. Brezhibna tehnika je pomembna in impresivna, a nazadnje je pomembno le to, kar plesalec z gibom izrazi.«
»Čutim, da moram v tem težkem letu podpirati Scalo in mesto Milano. Umetnost je v težkih časih postavljena na stran, ker se zdi, da ni bistvena. Toda kultura je ključnega pomena.«
»Stoletja so jih ljubitelji umetnosti hranili v svojih zbirkah, hranili so jih v slikarskih delavnicah in na akademijah in so 'dokument umetnosti tega božanskega slikarja,'«
»Na razstavi je predstavljenih približno sto grafik, nastalih v treh stoletjih, po vzoru Rafaelovih del, ki so jih izdelali grafični umetniki različnih narodnosti.«
»Ponosen in počaščen sem, da nam je družina Péreza de Castra Méndeza zaupala poznavalsko mnenje, raziskovanje in preverjanje pristnosti tega velikega dela ter upravljanje njegove nadaljnje prodaje.«
»Površine risb in grafik so različnih odtenkov, od sive do črne, odvisno od gostote oglenega, grafitnega ali barvnega nanosa, pri akrilnih slikah pa so to bele, črne, različni odtenki zlasti sivih, zelenih in modrih, redkeje pa tudi drugih barv.«
»Snovanja vizije in poslanstva novega ljubljanskega kulturnega središča smo se lotili z vso odgovornostjo do nove arhitekture in njene neposredne okolice ter s spoštovanjem do zgodovine stavbe.«
»Z odprtjem Cukrarne MGML dobiva ne le največji prostor za predstavljanje sodobne umetnosti, temveč tudi prostor, kjer se bodo prikazovali različni segmenti umetniškega ustvarjanja in uresničevale produkcije zahtevnejših umetniških projektov tako na področju vizualne kot tudi časovne, glasbene, performativne in drugih oblik umetnosti.«
»Edward Clug kljubuje aktualni pandemiji in dokazuje, da danes ni v krizi kultura, temveč odnos države in družbe do kulture, kar moramo spremeniti.«