»Razdaljo 1,5 metra ni mogoče zagotavljati, saj igralnice niso tako velike. Tega tudi sicer pri otrocih ni mogoče početi.«
»Ob pojavu bolezni, vročine in še kakšnega znaka zraven, bomo poklicali starše, če bo pa kakšna okužba potrjena, bomo zapirali oddelke, kot smo to delali med poletjem.«
»Skušamo se prilagajati priporočilom NIJZ-ja, bodo pa izvedbe prilagajanja v posameznih vrtcih različne, glede na prostorske zmožnosti in druge zmogljivosti.«
»Bojim se, da bodo pregoreli. V primeru bolniškega staleža ne vem, kako bi organizirali delo. Potrebovali bi 10 zdravstvenih delavcev, da bi vsaj malo ublažili posledice okužbe.«
»Pričakoval sem, da ima država odločnejše kanale za ukrepanje v primeru okužb v domovih starejših. A ni tako. Čeprav smo že imeli okužbe v štirih domovih, država vsakič išče nove rešitve.«
»Po mnenju varuha človekovih pravic bi bila vložitev zahteve za ustavno presojo zakona za pripravo na drugi val epidemije covida-19 v delu, ki se nanaša na mobilno aplikacijo za obveščanje o stikih z okuženimi, prenagljena.«
»Ne razumejo, da zakon 'še vedno legalizira kazensko pregonljivo in obvezno rabo aplikacije za sledenje', medtem pa nadzorni organi verjamejo oblasti, da obvezne rabe za zdaj ne bo.«
»Izvedbo letošnjega projekta je v določeni meri zaznamovala epidemija, kar je sodelujočim dalo priložnost, da so znanje, ki so ga pridobili, hitro prenesli v prakso v domačem okolju.«
»Učitelji prve triade so prav ta isti problem izpostavili in me prosili, naj prenesem strokovnemu delu v NIJZ-ju to vprašanje, pobudo, prošnjo ‒ ali bi lahko kaj naredili glede tega ukrepa? Vsekakor bomo poskušali tudi tule poiskati kakšno malo boljšo rešitev.«
»Verjemite mi, da se vsi zelo trudimo, v prvi vrsti učiteljice in učitelji, da so pozorni na ta čustveni del ponovnega prihoda in sodelovanja z otroki. Dajemo vse od sebe, smo v vseh skupinah, ki pišejo priporočila, tesno povezani s tem delom stroke.«
»Dobivamo številne pozive. Eni so takšni, drugi pa pravijo ravno nasprotno, naj pravzaprav ne pošljemo v šolo niti v vrtec nikogar več. Tisto, kar smo mi poiskali v danem trenutku, je najrealnejša možnost izvedbe vzgojno-izobraževalnega procesa.«
»57. člen ustave je jasen in pravi, da je obveznost države, da zagotavlja izobraževalni proces. V danih razmerah je tisto, kar država lahko zagotovi in uspešno usmerja, proces, kakršen zdaj poteka.«