»Ne moremo več dopuščati takšne trivializacije nasilja na cestah. Tako kot vsi drugi udeleženci v prometu imajo tudi kolesarji in pešci, ki izberejo trajnostne in do okolja prijazne načine prevoza, temeljno pravico do varnosti.«
»Nekaj resno nespodobnega je, da uperjaš prst v medicinsko sestro ali gradbenega delavca, ki mora uporabiti svoj avtomobil za delo v Parizu, hkrati pa razlagaš, kako je bilo absolutno nujno leteti 30.000 kilometrov z letalom.«
»Taka naselja obstajajo, tako rekoč vsa slovenska mesta so bila taka do devetdesetih. Sodobna mesta se da tako načrtovati, potem bo tudi poti manj, manj gneče na avtocestah in naši cilji lažje doseženi.«
»Poleg teh cenovnih ukrepov bi si vsi želeli predvsem boljšega javnega prometa. Raziskave kažejo, da ljudje ne uporabljajo javnega prevoza, ker manjkajo ključne povezave, frekvenca ni dobra, javni prevoz pa časovno ni konkurenčen avtomobilu. To bo treba urediti, ponuditi več avtobusov, več vlakov.«
»Zavedamo se, da so stroški transporta visoki, ampak če se zavedamo, kako visoki so stroški osebnega avtomobila in njegovega vzdrževanja, imamo še veliko rezerve.«