»Če želimo ohraniti mir, moramo ne le hitro ukrepati za zaščito vodnih virov, temveč tudi okrepiti regionalno in svetovno sodelovanje na tem področju.«
»Splošna javnost vedno bolj uporablja orodja umetne inteligence v vsakdanjem življenju, tako da imajo nove aplikacije umetne inteligence 'moč, da subtilno oblikujejo zaznave milijonov ljudi, zato lahko celo majhne pristranskosti glede spola v njihovi vsebini močno povečajo neenakosti v resničnem svetu'.«
»Ki je pomembna tako za razvoj posameznika od malih nog do pozne starosti kot demokratične vključujoče družbe.«
»Ključna pri gradnji družbe prihodnosti, razpira poglede in rešitve za izzive, s katerimi se spopadamo na področju ustavljanja podnebnih sprememb, krepitev medkulturne strpnosti pa postavlja temelje trajnega miru.«
»Katastrofalne poplave, ki so prizadele skoraj polovico države, niso le poškodovale in uničile domov in infrastrukture, ampak so močno prizadele tudi naš kulturni ekosistem in dediščino.«
»Naš fokus so razvojni cilji, ki povezujejo kulturo z zdravjem in trajnostnimi mesti, ter spretnosti in orodja za reševanje socialne in ekonomske neenakosti.«
»Treba je postaviti mednarodne standarde na področju umetne inteligence, še posebno pozornost pa posvetiti 'vključujoči umetni inteligenci'.«
»Ko smo dobili internet, so ga vse hiše dobile v sedmih letih, pri umetni inteligenci pa smo praktično čez noč vsi dobili dostop do nje.«
»Vprašanje za vse nas je, ali bomo aktivni udeleženci ali samo opazovalci te revolucije, kako jo bomo lahko usmerili v dobrobit za vse nas.«
»Jugoslovanske žrtve taborišč smrti zaslužijo, da se o njih govori, da se nanje ohrani spomin in da se njihove tragične usode nikoli ne pozabijo.«
»Pomanjkanje nadzora nad obiskovalci in odsotnost varnostnega osebja pričata o brezbrižnem odnosu do varstva spomenika in prepuščata zaščito tega edinstvenega spomenika volji vsakega obiskovalca ali romarja.«
»Vsak ukraden predmet je zgodba o delcu zgodovine, identiteti in človečnosti, ki so bili odtegnjeni od svojih skrbnikov, s tem pa niso dostopni za raziskovanje ter v nevarnosti, da utonejo v pozabo.«
»Italijanske restavratorske šole univerzitetnih fakultet, specializirani inštituti, delavnice in laboratoriji so na voljo za projekt obnove in izboljšave fresk katedrale, ki so jo zadele ruske bombe.«
»Njena uporaba mora biti namenjena boljšim učnim izkušnjam ter dobremu počutju učencev in učiteljev, ne pa v njihovo škodo. Naj bodo potrebe učenca na prvem mestu, tehnologija naj podpira učitelje. Spletne povezave niso nadomestilo za človeško interakcijo.«