»Dogovoriti se želimo predvsem, na kakšen način bo samotestiranje poseglo v organizacijo pouka in kako bodo vanj vključeni zaposleni, predvsem ko gre za odčitavanja rezultatov, odgovornosti za napake in podobno. Take stvari se dogovorijo v vsaki evropski civilizirani državi.«
»Želijo si odpreti tudi vprašanje o prostovoljnosti testiranja za zaposlene v šolah. 'S tem bi namreč končno dali znamenje, da učiteljstvu v tej državi zaupamo,' pravi.«
»Če končnega dogovora ne bo, bo Sviz po Štrukljevih besedah svojemu članstvu 'odsvetoval, da sprejema obveznosti, povezane s samotestiranjem, saj niso predmet njihove pogodbe o zaposlitvi'.«
»Le tako se namreč lahko zagotovijo dodatni in stalni viri za rast premoženja sklada in doseganje čim višjih donosov brez nepotrebnega podvajanja funkcij in stroškov več sedanjih upravljavcev državnega premoženja.«
»Čeprav ima razpršeno lastništvo svoj minus, pa vseeno prinaša nekaj rivalstva, nekaj več interesov. Medtem ko tu bo zelo verjetno največji vpliv vsakokratne politike, kar je za takšne vrste sklad, ki ima v ozadju podjetja, ki naj bi se razvijala, rasla in hkrati prispevala za pokojninsko blagajno, slabo.«
»Gre za rokohitrsko lomastenje po sistemu, ki je skrajno zahteven, kjer so potrebne resne analize in premislek.«
»Danes pa, je dodal, napovedanih sprememb na vladni strani niso znali prepričljivo utemeljiti in razložiti, zakaj je predlagana takšna delitev.«
»Sprašuje se denimo, zakaj so osnovne in srednje šole uvrščene v del skupaj z državno upravo, čeprav imajo povsem drug sistem odločanja, vrednotenja dela, drugačen karierni sistem.«
»Čim bo prišlo do širjenja po šolah, bo treba razrede, šole zapirati, kar pomeni, da je treba biti v šolah res pazljiv in upoštevati higienska navodila.«
»Že z današnjim dnem smo oblikovali oddelke kot enovite mehurčke, da ne bomo jutri spreminjali organizacije, in so zaposleni in otroci prišli, jutri pa se jim samo pridružijo novi otroci.«