»Zavedamo se, da se moramo univerze odzivati na potrebe trga dela, vendar pa so za to potrebne strateške analize in usmeritve na ravni celotne države. Mladi ljudje, ki jih izobražujemo na naših univerzah, lahko s svojimi potenciali ustvarjajo gospodarstvo za višjo dodano vrednostjo.«
»Po njegovem mnenju je nujno upoštevati predvsem kakovost visokošolskega izobraževanja in zagotoviti odlično izobražene mlade tudi na področjih, ki niso neposredno povezana z gospodarstvom, a so 'pomembna za razvoj in delovanje družbe znanja'.«
»Zato želimo s pobudo rektorske konference za javni dialog zagotoviti premišljene politike, ki bodo tudi prihodnjim rodovom, tako kot več kot 60.000 študentkam in študentom, ki jih izobražujemo javne univerze danes, zagotovile enake možnosti za vrhunski študij.«
»Prva naloga bo žal še vedno ukvarjanje s covidom-19, saj v Sloveniji pri spopadanju s to boleznijo žal nismo tako uspešni, kot so v nekaterih drugih državah, recimo na Danskem, kjer so po zaslugi velike precepljenosti lahko ukinili ukrepe za širjenje bolezni.«
»Jeseni pa bo seveda izziv, kako varno izpeljati študijski proces. Na Univerzi v Ljubljani je cepljenih več kot 85 odstotkov zaposlenih, na kar smo zelo ponosni.«
»To bo zagotovo logističen problem, sploh na fakultetah z veliko študentkami in študenti, a mislim, da smo ga sposobni rešiti in ga že rešujemo. Predvsem pa upamo in zaupamo v zrelost naših študentk in študentov.«
»Pridobiti si moramo tudi več moči pri sprejemanju političnih odločitev in vplivati na državo, da bo politika končno uvidela, da vlaganje v razvoj ni strošek, temveč investicija za prihodnost.«
»Ptice so dolgo časa veljale za zgleden primer monogamije, z genskimi analizami pa so raziskovalci ugotovili, da jih je pravzaprav zelo malo monogamnih v striktnem spolnem smislu, po večini gre za socialno monogamnost.«