»Vsaka vojna je vojna proti otrokom. Ukrajina lahko računa na EU, da bo podpiral in ščitil prihodnost njenega ponosnega naroda. Evropska komisija prav tako mobilizira sredstva EU-ja, da bi države članice podprl pri sprejemu in vključevanju beguncev in begunk iz Ukrajine.«
»Zagotoviti, da se vsi učenci, bodisi v EU-ju bodisi v Ukrajini, nadalje učijo in izobražujejo, ter pomagati izobraževalcem po vsem EU-ju pri zagotavljanju tega izobraževanja v najboljših možnih pogojih.«
»Izteka se še eno ne povsem običajno šolsko leto, ki ga je še vedno zaznamovala epidemija covida-19. Ta je delno narekovala posebne okoliščine, v katerih je potekal pouk. Šele maja se je prenehal izvajati pouk po modelu B. Uspešno ste ga tudi tokrat pripeljali do konca.«
»Zahvalila sta se ravnateljicam in ravnateljem, ki so znali 'krmariti med različnimi interesi in ki so se hitro odzivali na navodila, ki jim jih je narekovala politika'.«
»Samo za ponazoritev – vseh 14 podzakonskih aktov je treba spremeniti ali na ravni ministrstva in agencije ali na ravni javnih raziskovalnih organizacij.«
»V delu do univerzitetnega izobraževanja bi želel poudariti potrebo po oblikovanju bele knjige, to je strateški dokument delovanja šolskega sistema, mogoče smo presenečeni, da tega dokumenta še nimamo za naslednjih 10 let.«
»Iz tega sledijo načrti o določenih brezplačnih zadevah, kot so malice, učbeniki, tudi v vrtcu deloma itd. Želja je, da so otroci čim bolj enaki, vprašanje pa je, kako se to potem izpelje, kakšen obseg finančnih sredstev potrebujemo, ampak osnovna ideja je zelo jasna.«
»Menimo, da bo ministrstvo, ki se bo posebej posvečalo znanosti in visokemu šolstvu, omogočilo ustreznejši razvoj obeh področij in njun še izrazitejši prispevek k razvoju družbe.«
»Gotovo bo do začetka šolskega leta še kar nekaj sestankov. V tem trenutku je najpomembneje to, da se vsi maksimalno pripravimo na začetek šolskega leta, da vsak pri sebi prevzame odgovornost za to, da zaščiti najprej sebe, pa tudi vse druge.«
»Odločitev, ali bo zavihal rokav ali ne, je stvar vsakega posameznika in je povsem svobodna. Zavedanje ob tem pa nam nalaga, da nosimo tudi posledice odločitve, ki smo jo sprejeli. Za nas in za našo skupnost. Nobena oseba ni otok.«