»Nedopustno je, da mora šola sama iskati partnersko šolo, ki bo takega učenca sprejela, in če vemo, da gre za hudo poseben primer, je nesmiselno razmišljati o tem, da bi se dal na drugo navadno šolo.«
»Zdi se mi nedopustno, da šole silijo v to, da moramo na prijazen, vzgojen način reševati tudi primere, kjer je vzgoja povsem popustila.«
»Ne postajamo bolj nasilna družba. Nasilje je vedno bilo med nami in vedno bo, vsaj do takrat, dokler ne bomo v tolikšni meri nesocialni, da bomo samo še v ekrane gledali, nič več drug drugega.«
»Presenetilo bi me, če bi bilo drugače. Kako pričakovati, da bodo ljudje, ki so ves čas med Scilo in Karibdo, ustvarjalni?«
»Žal smo tudi v šolskem prostoru priča nestrpnosti, sovražnemu govoru, ustrahovanju, grožnjam, medvrstniškemu, spletnemu, fizičnemu in drugim oblikam nasilja, zato je naša zaveza, da poskrbimo, da bo šolski prostor prednostno prostor izobraževanja, radovednosti in ustvarjalnosti.«
»Čeprav se današnji izobraževalni sistem spopada z novimi izzivi, pa osnovna načela, kot so vključenost, enakost in izobraževanje za vse, ostajajo enaka.«
»Medtem ko so prvi, ki so pri nas v šolske prostore vstopali po načelih splošnega šolskega reda, še spoznavali pot do znanja v deželnem jeziku, so njihove vnukinje in vnuki v roke vzeli učne knjige v slovenskem jeziku.«
»Mnogi se danes premalo zavedajo, da je kakovostno šolanje eden temeljnih postulatov uspešne družbe. Brez dobrega izobraževanja in tudi vzgoje družba nima prihodnosti.«
»Naši predhodniki pred 250 leti so si iskreno prizadevali za to, da bi prinesli družbi, posameznikom, skupnosti nekaj novega, nekaj boljšega, čeprav se jim je večkrat zdelo, da so ovire na tej poti prehude.«
»Vloga vseh nas odraslih je, da si nenehno prizadevamo mladim zagotoviti varno in zdravo okolje, v katerem se lahko razvijajo, izobražujejo in rastejo v odgovorne in spoštljive državljane.«
»Otrok mora pridobiti vsaj enakovreden izobrazbeni standard, kot ga zagotavlja obvezen program javne šole, zato novela uvaja ocenjevanje znanja vseh predmetov posameznega razreda.«
»Alternativne šole so na žalost plačljive in tudi niso čisto prilagojene individualnemu otroku, zato sva našla, kar je najboljše, in to je, da se lahko starš usmeri v interese otroka.«