»Zaradi vse večjih kritik zahtevamo takojšnje prenehanje prelaganja krivde z enega na drugega in dokaze, kdo bo odgovarjal, to so ali koncesionarji ali DUJPP, druge možnosti ni.«
»Pri medkrajevnih prevozih velja uredba 561, evropska zakonodaja, ki dovoljuje takšen način. In to ni Slovenija nobena izjema, to je tudi v Evropi pri drugih. Kako je pa delavec na razpolago svojemu delodajalcu, je pa čisto stvar delodajalca in delavca, ki sprejme ali pa ne sprejme take pogodbe.«
»Javni potniški promet ni pred nobenim zlomom. V to se tudi investira kar nekaj denarja, tudi finančno in kadrovsko. Mislim, da se vsi dobro zavedajo, da je to potrebno, da je potrebnih še kar nekaj korakov. Popolnoma nepotrebne izjave.«
»Žal srednjih šol ni nihče nič vprašal. Kadar se uvajajo spremembe voznih redov, bi bilo nujno, da se srednje šole vpraša, kdaj začenjamo s poukom, kdaj zaključimo s poukom ter iz katerih smeri se vozijo naši dijaki ter koliko jih je. Te podatke imamo in bi jim jih seveda v anonimizirani obliki tudi posredovali.«
»Koliko smo uspeli do sedaj raziskati, je do poslabšanja razmer s prevozi prišlo, ker je s 1. julijem 2024 prišlo do zamenjave koncesionarjev in težave so se pojavile kot posledica neustrezne komunikacije o zasedenosti posameznih linij na nivoju stari koncesionarji–novi koncesionar–Družba za upravljanje javnega potniškega prometa.«
»Na relaciji Zagradec-Novo mesto, morajo dijaki, ki obiskujejo Kmetijska šola Grm, presedati trikrat. Prej so za prevoz potrebovali pol ure, zdaj rabijo eno uro in tri četrt.«
»Ob vsakem začetku novega šolskega leta prevozniki v prvih dneh rešujejo različne situacije z relacijami, urami odhodov in zasedenostjo. Letos pa so te težave ob menjavi sistema postale vidnejše, saj se koncesionarji soočajo z izzivom izvedbe večjega števila relacij.«