»Trilogija Wolf Hall o 'zdrahah med angleškim dvorom in papeškim sedežem v 16. stoletju pa je samo še utrdil njen sloves izvrstne piske – tako izvrstne in tako samozavestne, da njen prozaistični slog mestoma postane naporen.«
»Drugi roman hrvaškega wunderkinda, germanista, sociolingvista, strokovnjaka za nacionalno identiteto in karatejskega prvaka Kristiana Novaka, je ob objavi v domovini postal literarna senzacija in 'dogodek', kakršnega je literatura dandanes le še redko zmožna generirati.«
»Bal sem se, da bo obratno, da bodo ljudje ostali doma in si filme raje ogledali z domačega kavča. Verjetno se to ni zgodilo tudi zato, ker ni bilo zaprtja. V tem smislu sem vesel.«
»Dejstvo je, da v PCT-pogojih nihče ne uživa, ampak če želimo v pravo normalnost, je treba izbrati. To ni izbira med Neovo modro in rdečo pilulo, temveč med domačim in javnim kinom.«
»V resnici bi bil najpravičnejši hibridni sistem festivala, ki bi odpravil večino zagat. Cena ogleda filma v kinodvorani bi bila standardna, cena na VOD-u pa nižja – ljudje bi se lahko sami odločili, katera oblika jim bolj ustreza.«
»Želel sem prikazati prvoosebno izkušnjo pri razumevanju Kitajske in njenega ljudstva ter njunega odziva na koronavirus. V teh dramatičnih okoliščinah lahko bolje razumemo politiko in človeškost katere koli družbe.«
»Film pripoveduje o razpadu družine, ki se prepira glede nepomembnih materialnih reči, medtem ko se okoli njih sesuva svet. Zaslepljeni z drobnimi nepomembnostmi ne opazijo resne grožnje. Film pripada času pred vojno, vendar menim, da močno nagovarja današnji čas in, kar je precej pomembno, to počne duhovito.«
»Te odločitve niso hoteli pojasnjevati, zato ostaja vprašanje, koliko političnega pritiska je bilo v igri. Vsekakor je nenavadno, da veliki festivali nočejo predvajati Aja Vejveja, ki je ključno ime sodobne umetnosti.«
»Junij ni takšen kot marec, sploh kar zadeva reproduktivno kinodejavnost v Sloveniji, kar pa nam letos, ob rahljanju koronaukrepov, ni jemalo elana pri snovanju nadomestnega termina.«
»Verjetno bi bilo pretirano reči, da je Hararijevo delo navdihovala Odiseja v vesolju, ob nastanku kritiziran, nerazumljen, celo zasmehovan mejnik znanstvene fantastike in filmske umetnosti nasploh, lahko pa trdimo nekaj drugega, da sta si bila usojena in da se danes neverjetno lepo dopolnjujeta.«