»Prešernovo gledališče uspelo profilirati kot središče kritičnega razmisleka o današnji družbi, odpiranja zamolčanih tem in nepopustljive etične drže, obenem pa prostor oblikovanja novih in drznih uprizoritvenih estetik.«
»Knjiga 'premišljeno in natančno izpisano delo, ki teatrologijo postavlja ob bok uprizoritveni praksi, jo spretno prepleta s sociologijo, predvsem pa se z natančnim in brezkompromisnim pristopom odziva na svet, ki jo obdaja'.«
»Smo v trenutku porasta lutkovno-animiranih predstav za odrasle, kar odseva tudi tekmovalni program, ki ga sestavljajo tri otroške predstave in tri predstave za mlade oz. odrasle, te prav tako izstopajo v spremljevalni sekciji. (...) Zdi se, da počasi, a vztrajno zlasti predmetno gledališče v širšem polju uprizoritvenih praks dobiva pomembno mesto in več prostora za raziskovanje in eksperiment. Njegova pomembnost se kaže tako na strani ustvarjalnih zasedb kot tudi občinstva in kritike.«
»V program sem umestila predstave, ki so me navdihnile in navdušile na uprizoritveni ravni, ki so se mi zdele pomembne, drzne na vsebinski ravni, ki so odpirale teme ali perspektive, ki so bile do zdaj postavljene na rob, predstavo, ki se je odločila, da bo animirala svetlobo, in ne predmeta ali lutke, za spremembo.«
»Po besedah Zale Dobovšek so v spremljevalnem programu 'uprizoritve, ki so še bolj specifične. Celostno me mogoče niso popolnoma prepričale, a vsebujejo elemente, ki so izjemno pomembni tako za samo kreativo in preizpraševanje novih ustvarjalnih vzorcev znotraj scene, na drugi strani pa odpirajo zelo pomembne družbene vsebine in tematike, o katerih moramo čim prej začeti govoriti čim bolj konsistentno, suvereno in kritično tudi znotraj lutkovnega gledališča in animiranih form.«
»To je tisto, kar to besedilo premišljuje in to v celoti, s stališča umetnosti, na sintetičen način, sintetičen v smislu, da vključuje vsa protislovja in jih daje občinstvu v razmislek na najširši možen način.«
»Delamo na področju, ki je v zadnjem desetletju doživelo tako turbulentne pretrese, da bi si nagrado zaslužili vsi, ki sodobni ples še ustvarjajo, mislijo, zagovarjajo in skušajo od vsega tega tudi preživeti.«
»Naša motivacija je od drugje, plesno delo opravljamo, ker verjamemo v sodobni ples in nimamo izbire. To preprosto moramo početi in verjamemo, da naša kultura in družba tovrstno umetnost potrebujeta.«
»Dejstvo, da je umetniški opus Male Kline nerazumno obsežen in kvalitativno eden najbogatejših med umetnicami in umetniki njene generacije, filozofinji z izjemnim konceptualnim aparatom zagotavlja izkušnjo in analitični uvid presežne stopnje in nenazadnje kompleksno miselno jasnost.«
»V zadnjem obdobju odločilna in vplivna snovalka produkcijskega sistema in kuratorskih vsebin festivala Mesto žensk ter aktivna zagovornica vključevalnih programskih in kulturnih politik, ki zagotavljajo zasluženo vidnost umetnicam, kulturnih delavkam in ustvarjalkam, z njimi pa posredno vsem nevidnim in izključenim družbenim skupinam.«
»Tedaj ni bilo kaj dosti projekcij, kaj bo Glej pomenil v prihodnosti. Delovalo se je tukaj in zdaj, v okviru nekega internacionalnega umetniškega ustvarjanja ali tipa življenja, in to je hipijevstva.«