»Zbiramo tudi zvezke po osnovnih šolah. Letos smo jih zbrali več kot 40.000. V teh dneh sodelavci Karitasa pomoč tudi že razdeljujejo v obliki paketov šolskih potrebščin ali bonov oz. naročilnic za nakup delovnih zvezkov in šolskih potrebščin.«
»Imamo garancijo, da so vsi ravnatelji za zdaj rekli, da bodo začeli šolsko leto 1. septembra in da bodo potem ustrezno delali prilagojeno, zlasti tam, kjer ni vseh prostorov, ter bodo šli v neke druge začasne prostore.«
»Če bo to šlo skozi, bomo nekako poskusili na vsak način vzpostaviti pouk s 1. septembrom. Naslednji problem so dijaki, ki potujejo z avtobusnimi linijami do Velenja in do Celja.«
»Žal pa je omenjeni pravilnik brezpredmeten za vse tiste srednje šole, ki učbeniškega sklada nimajo in v katerih morajo dijaki oziroma njihovi starši denar za učbenike zagotoviti sami.«
»To pomeni, da se ne pripravijo učbeniki, temveč učno gradivo, ki se sproti prilagaja in posodablja s strani učitelja, ki te predmete poučuje.«
»Seveda pa podpirajo oblikovanje učbeniških skladov tam in na tistih šolah ter tistih učbenikov, kjer je to mogoče in kjer so razmere za njihovo oblikovanje zagotovljene.«
»Med temi so Osnovna šola Cerklje na Gorenjskem, Osnovna šola Moste Komenda skupaj z vrtcem, osnovna šola Mengeš skupaj z vrtcem in podružnična šola Kovor.«
»Njena uporaba mora biti namenjena boljšim učnim izkušnjam ter dobremu počutju učencev in učiteljev, ne pa v njihovo škodo. Naj bodo potrebe učenca na prvem mestu, tehnologija naj podpira učitelje. Spletne povezave niso nadomestilo za človeško interakcijo.«
»Moramo razumeti, da so grozote suženjstva in nekdanji rasistični zakoni juga predstavljali kršenje človekovih pravic in enega najtemnejših obdobij v ameriški zgodovini. Ne bomo šli nazaj.«
»Učencem moramo omogočiti koncentracijo in dobro učenje. Znanstvene študije kažejo, da so mobilni telefoni motnja. Učence moramo zaščititi pred tem.«
»Mislimo, da so ure angleščine pogrešljive in da bi se jih moralo nadomestiti z recimo urami branja.«
»Bi se osredinjenje na znanje nemščine namesto angleščine po njegovem mnenju zdelo pametna odločitev v šolah, kjer je od 70 do 90 odstotkov učencev priseljencev, ki 'imajo komajda zadovoljivo znanje nemščine'.«
»Po zadnjih podatkih se je na prvi prijavni rok na treh univerzah prijavilo več kandidatov na visokošolski strokovni program predšolske vzgoje, kot je razpisnih mest.«