»Spomnila je, da se je Slovenija zavezala k inkluzivni osnovni šoli, medtem ko bi pripravljalnica lahko povzročila segregacijske trende.«
»Redko se dogaja, da se rezultati več študij zgostijo v istem letu, kar omogoča nekatere primerjave, sklepanja in hipoteze, ki bi bile sicer težko mogoče.«
»V zadnjem letu smo prejeli rezultate kar treh pomembnih raziskav, ki nakazujejo, da se bomo morali temeljiteje posvečati matematični, naravoslovni in bralni pismenosti ter državljanski vednosti.«
»Naši študentje prihajajo brez predhodnega znanja makedonščine, razen če so otroci priseljencev, ker se je v šolskem sistemu ne morejo naučiti, čeprav je učni načrt za makedonščino kot izbirni predmet potrjen še leta 2008, kar se mi zdi škoda«
»Trenutno veliko delodajalcev dijakom na praktičnem usposabljanju ne zagotavlja prehrane, poleg malih delodajalcev predvsem delodajalci v javnem sektorju – zdravstvo, vrtci.«
»V primeru zahteve po izplačevanju prehrane – in nagrade – ti delodajalci dijakov ne želijo sprejeti na praktično usposabljanje.«
»Ta diskusija odpira številna zelo zahtevna vprašanja tudi v razmerju do staršev, do kod lahko starš kot roditelj posega v avtonomijo učiteljstva. V mojih letih se je težilo k temu, da se učenca ali dijaka spravi v red, danes pa so številni starši odvetniki svojih otrok, v nekaterih primerih celo najamejo profesionalne odvetnike.«
»Če radi rečemo, da so otroci naše največje bogastvo, potem moramo tudi tistim, ki se vsakodnevno trudijo s skrbjo, vzgajanjem in poučevanjem otrok, priznati, da so izredno pomemben člen v življenju otrok, posredno pa so tudi pomemben povezovalni element družbe.«
»Vse to nam zelo otežuje delovanje, pri čemer nimamo nobenih zadržkov glede nadzora, želimo pa si, da bi sistem deloval tako, da bi nam pri delu pomagal in nas usmerjal k bolj kakovostnemu izvajanju pouka.«
»Ravnatelji in učitelji se po njegovih navedbah zaradi pogostih obiskov različnih inšpekcij, pa tudi stalnih pritožb staršev počutijo, kot da so 'v verigah'. Treba je preoblikovati zakonodajo, ukiniti anonimne prijave in pohiteti s prenovo učnih načrtov.«
»Ali smo pripravljeni posesti svoje otroke na avtomobil digitalizacije brez poznavanja cestnoprometnih predpisov, brez varnostnega pasu, brez znakov in dobre infrastrukture? Za vožnjo avtomobila vsak potrebuje izpit in varen, registriran avtomobil. Za vožnjo življenja, ki bo digitalna, pa ne bi vložili tistega malo napora in nekaj ur izobraževalnega procesa za svoje naslednike?«
»Srečujemo se z izzivi, razumljivo, generacije so drugačne, kot so bile pred leti, ampak se mi zdi, da če imamo vsi neko skupno misijo, da želimo otroku pomagati, potem najdemo pot.«
»Zdi se mi tudi pomembno, da pri ključnih vprašanjih vključuje učitelje pri odločanju, pri spremembah šolstva. Zdi se mi, da pozabljajo na učitelje, da smo na neki način samo izvrševalci neke volje.«
»Proces izobraževanja je lahko zabaven in navdihujoč, saj vam poleg formalnega znanja daje tudi življenjske izkušnje in neprecenljive spomine. Prav zato je pomembno, da je šola okolje, v katerem ni prostora za kakršnokoli nasilje in kjer se počutite varno in sprejeto.«
»Pozivamo vse starše, učitelje, pedagoške delavce, športne trenerje, zaposlene v raznih mladinskih organizacijah, naj bodo pozorni na znake, ki bi lahko nakazovali, da je otrok v šolskem, socialnem ali spletnem okolju žrtev medvrstniškega nasilja ali da je v stiski.«
»Želimo pa si in ves čas spodbujamo ministrstvo za šolstvo, da bi, tako kot so prevzeli dodatne stroške za razvojne oddelke, ki so seveda mnogo dražji kot redni oddelki, prevzeli tudi stroške za otroke s posebnimi potrebami v rednih oddelkih.«
»Marsikateri ravnatelj danes še išče ustreznega učitelja, manjkajo učitelji matematike, fizike, tehnike, računalništva, razrednega pouka. Čakamo ministrstvo, da bo odgovorilo, ali lahko zaposlimo študente, ki so tik pred zaključkom svojega študija.«