»Moja glavna okupacija so bila razmišljanja o dvojnosti, o tem, ali je svet pred nami res berljiv samo na en način ali ga z načinom predstavitve lahko spremenimo na vizualni in s tem na čustveni ravni.«
»Za slikarko so linije kot ljudje, vsaka je drugačna, vsaka s svojim značajem in druženjem: ljudi ne more spreminjati, lahko pa to naredi s svojimi linijami, v lastnem likovnem nagovoru.«
»Odgovor na utrujeno družbo, ki trpi za posledicami kapitalizma, je počitek in ne dodatna produktivnost. Naša osebna vrednost izhaja iz obstoja samega in ne količine in narave našega dela. Naše naravno stanje je umirjenost in lagodnost, ne pa neprestana borba in napor.«
»Na nemškem dražbenem trgu vse od leta 1945 ni bilo primerljivega umetniškega dela.«
»hierarhija documente morda ni predvidevala, da bo decentriran, porazdeljen način dela Ruangrupe povzročil takšno nestabilnost«
»Če se je iz velikega eksperimenta Ruangrupe z documento mogoče kaj naučiti, je, da se kot močna, hierarhična organizacija ne morete pretvarjati, da cenite delegiranje, sodelovanje in prenos moči, nato pa ste presenečeni, ko dogodki niso več pod vašim nadzorom«
»Na glasbeni ravni ima Martina Batič redko sposobnost, da glasbi vdahne življenje s svojim spontanim in dinamičnim muziciranjem.«
»V počasnem in bolečem prepletu se vlogi agresorke in žrtve premešata. Njuni premiki izvajajo (ne)prijetne zvoke, ki opominjajo na vse, česar ni bilo mogoče izreči in kar zaradi posttravmatske stresne motnje in strahu, ki se pojavi ob zahtevnem, travmatičnem doživetju, niti ne more biti izrečeno.«
»Koga drugega bi takšna izkušnja zlomila, ampak Artemisia se je vrnila. Odšla je v Firence. Prejela je sijajno naročilo slike gole figure za strop Casa Buonarroti. Mislim, da je ljudem pokazala: 'Poglejte, kaj znam.'«
»V florentinskem kontekstu je bilo to njeno debitantsko delo. Istega leta je bila sprejeta na risarsko akademijo, ki je bila prva takšna ustanova v Evropi.«