»V duhu sprememb in krutih dejstev, ki pestijo vedno večjo populacijo ljudi in tudi živali, je tekstilna industrija le delček v mozaiku globalnega kapitalizma. Z razstavo in drugimi dogodki festivala želimo opozarjati in vedno znova preizpraševati probleme v času, v katerem živimo in ga soustvarjamo.«
»S telesom vstopamo v prostor in ga zaznavamo, hkrati pa prostor skozi naše telo vstopa v nas: telo torej postane liminalno območje prehajanj resničnosti. Dvom o zanesljivosti spreminjajoče se stvarnosti, ki je v današnjem svetu tako zelo prisoten, umetnica izkoristi kot vabilo za vstop v na videz statične postavitve, v katere gledalec z lastno telesno dinamiko vnaša nov pomen in postane aktivni udeleženec spreminjajoče se resničnosti.«
»Serija črno-belih analognih fotografij Polnoč v Mumbaju je začela nastajati v Indiji, vendar ni geografsko vezana na največje mesto na indijski podcelini, kot bi utegnili sklepati po naslovu, saj so posnetki nastajali tudi drugje po svetu. Avtorica namreč zagovarja univerzalnost motivov, ki se osvobojeni vezanosti na prostor in čas lahko pojavljajo kjerkoli in kadarkoli.«
»Toni Meštrović se v seriji razstav Vdiranje v sistem (2018), Nadziranje nadzora (2020) in Prisluškovanje (2022) ukvarja z raziskovanjem tehnologije videonadzora, bodisi njenih lastnosti tehničnega orodja bodisi njenih družbenih implikacij.«
»Toni Meštrović se v seriji razstav Vdiranje v sistem (2018), Nadziranje nadzora (2020) in Prisluškovanje (2022) ukvarja z raziskovanjem tehnologije videonadzora, bodisi njenih lastnosti tehničnega orodja bodisi njenih družbenih implikacij. Pri tem ga moč nadzorujočega pogleda zanima v enaki meri kot njegove stranpoti, utvare in slabosti, o katerih se redko razpravlja, v vsakdanjem življenju pa ne sprašuje.«
»Gre za nekaj povsem drugega, kar je najlažje razložiti s pogosto citiranim stavkom, da se 'disciplina najprej loti razvrščanja individuov v prostoru' (M. Foucault, Nadzorovanje in kaznovanje, 1977), ki med drugim pojasni, da moč nadzorujočega pogleda leži v njegovi sposobnosti, da spodbudi konformizem.«
»Občutek, da smo pod nadzorom, namreč ustvarja občutek, da smo potencialni kršilci. Vedenje, da obstajajo informacije, ki so pripravljene pričati v nekem prihodnjem času, je dovolj za to, da naše misli preganjajo s tesnobo obtoženca.«
»Kot zaveden Slovenec je Plečnik poudarjal narodno samobitnost in podpiral Osvobodilno fronto, druga svetovna vojna pa ga je osebno zelo prizadela.«
»A ni govora o prenosu podobe s hotenjem, da fotografije ne bi več ločevali od slike ali risbe. Ne gre za nikakršen približek fotorealizmu. Štrukljeva slika je namreč lastna, od fotografije grobo ločena entiteta, ki se na platnu dodatno ustvarja, poudarja nekatere detajle in z izkušeno roko risarja natanko ve, kdaj uporabiti tuš, kdaj oglje, akril ali svinčnik.«
»Izhodišče razstave Intenzivna nega so obsežne serije risb, ki v hitrem tempu nastajajo, medtem ko opazuje proteste in demonstracije ter različne kolektivne manifestacije družbenega življenja, vse od odmevnih sodnih procesov, umetnostnih, erotičnih ali ezoteričnih sejmov do nakupovalnih centrov in mnogih priljubljenih načinov preživljanja prostega časa.«
»V času velikih družbenih sprememb, kot je bil čas med svetovnima vojnima in čas vojn, so tudi umetniki, ki se sicer niso obračali k verskim motivom, to storili, in sicer so jih uporabili kot metaforo za trpljenje in nasilje.«