»V svojem dolgoletnem ustvarjanju je vzpostavila ljubeč in uravnotežen odnos do svojega dela, ki ga opravlja z vso vnemo, obsesijo in zagnanostjo, hkrati pa svojo vlogo in družbeni status umetnice dojema z zdravo mero distance.«
»Veseli nas, da smo med številnimi prijavami izbrali štiri finaliste nagrade skupine OHO, ki v svojih delih izkazujejo izrazito različne interese in tendence, s tem pa kažejo na dejstvo, da je sodobna umetniška scena v slovenskem kulturnem prostoru zelo bogata in raznolika.«
»ob velikih napredkih v okviru družbene enakosti in pravičnosti, tehnoloških ter znanstvenih dosežkih in enormne spremembe v bivanjski kulturi sočasno nastalo veliko izzivov, nepredvidene posledice in številni paradoksi.«
»s tem ponovno vzpostavlja diskurz o ontologiji fotografije in vizualne kulture ter se sprašuje o znanjih, izkušnjah, privzgojeni estetiki, simbolih in spominih, ki determinirajo posameznika in njegov ali njen način dojemanja podob.«
»Risba in slika sta še vedno tista vsakdanja in dostopna medija, ki omogočata svobodno gradnjo novih, še neznanih svetov, ki so lahko popolnoma fiktivni in nimajo prav nobene reference na dejanske podobe in situacije v stvarnem svetu.«
»Weinbergerjeva slikarska dela so v tem pogledu skoraj objektivistične narave, saj z njimi ne podaja neposrednih ugotovitev in ultimativnih izjav o morebitnih prihodnostih življenja na planetu, ampak preprosto opazuje in na samosvoj način upodablja svojo vizijo in fantazijo zemeljskega življenja, v sedanjosti in prihodnosti.«
»Na eni strani človek želi ukrotiti naravne procese in si jih podrediti v svojo korist, na drugi strani pa je vedno znova očaran nad divjostjo, okrutnostjo, trdoživostjo in samovoljo narave.«
»Zgodba kamniške smodnišnice je na las podobna zgodbi celotne Evrope, ki jo več deset let trajajoča deindustrializacija nezadržno spreminja v muzej in turistično atrakcijo.«
»V njegovih fotografijah je zato moč zapaziti elemente klasične tranzicije, značilne za postsocialistične države, ki temelji na prenašanju nekdanje javne lastnine v zasebne roke.«
»Umetnik se s tem večpomenskim delom navezuje na razstavni prostor in vzpostavlja optično interakcijo med sodobnimi elementi in historično arhitekturo, medtem ko zvočna komponenta tiktakajočih ur v akustičnem prostoru nekdanje kapele ustvarja 'skoraj nadzorovano zvočno kakofonijo'.«