»Buhteče baročno, sublimno trepetajoče, groteskno baconovsko, ekspresivno de kooningovsko. Tizian in Botticelli, Klimt in Schiele, Auerbach in Appel. Pastozna razbrazdana polja in lazurni lebdeči sfumato. Skozi vse te svetove v svoji skoraj vsakodnevni slikarski praksi že petdeset let potuje slikar Ludvik Pandur v iskanju svojega svetega grala, idealne forme lastnega izraza. Včasih, kot pravi sam, ima občutek, da se ji je že približal.«
»Pisanje prehaja v risanje in slikanje, pri čemer se oddaljuje od pomenskega ali berljivega, kot da bi bila ločila in črke naenkrat osamosvojeni od svojih funkcij, kot znamenja nekega ekscesa samega pisanja ali pisave, ki gre v plastično dojemanje zapisanega.«
»Abstrahirane krajine tu ne delujejo kot slikarski objekti. Umetniška dela predstavljajo adaptacijo na spremenjeno telo in okolje. Podobe na slikarskih nosilcih nam odpirajo vrata v dovršeno estetsko izkušnjo, ki reprezentira določeno realnost.«
»Temporalnost, ki jo gibajoče se telo prinese v prostorske enačbe Mete Drčar, pomeni njihovo dejansko rešitev, saj šele ta uresniči prostor v dinamiki spremenljivk, ki jo njegove domnevne trdnosti samo postavljajo v krhko ravnovesje.«
»Pričujoča razstava hote ali nehote poskuša odgovoriti tudi na vprašanje, ali obstajajo razlike v vrednotenju in interpretaciji umetniških del glede na to, ali so njihovi avtorji ženske ali moški, ali pa je umetnost neodvisna od biološkega spola umetnika? Na neki način lahko rečemo, da je sporočilo te razstave krepitev vloge žensk v likovnem ustvarjanju.«
»Iz zgodnjih slik, grafik in risb je razvidno, kako je mladi umetnik iskal svoj lasten slog, se spopadal s tehničnimi težavami in delal napake. Vendar pa je bil njegov napredek izjemen in dela, ki bodo vključena v razstavo, bodo ta izjemen razvoj prikazala iz leta v leto.«