»Kot dokument časa lahko fotografije v živo pričajo o najpomembnejši izkušnji sredi groze odtrganosti od sveta, brez elektrike in vode, o vodni ujmi, ki je osamila in odrezala od sveta mnogo ljudi.«
»Vemo, da plazovi še niso rekli zadnje besede, da se reka le pretvarja, da je ukročena, da so preštevilni bregovi razrahljani in utrujeni in da prav kmalu prihaja jesen, z njo pa klasične padavine, dvig vodostaja in hudourniki.«
»Arhetipski gozd tokrat predstavlja območje disociiranih medčloveških odnosov, po katerih se pomika volk-umetnik in išče lastno etiko – integriteto, ki bi združila sociološko realnost družbe, ki ji pripada in njegov uporniški nagon.«
»Širok razpon tematik je smiselno zaokrožen in detajlirano realiziran v izpovedni meditaciji o eksistencialnih vprašanjih, razširjen z edinstvenim umetniškim jezikom pojmovanja odnosa med človekom in njegovim okoljem.«
»Med najpomembnejšimi obnovljenimi deli je oltar iz Matelice. To veličastno delo je bilo od 18. stoletja izgubljeno, saj je bil oltar razstavljen in prodan. Tukaj je prvič razstavljenih vseh sedem znanih delov oltarja.«
»Jasminine grafike, na katerih se raztezajo mreže, nas postavljajo v položaj posameznika, ki je obstal pred zadnjo postajo, kjer bi lahko vstopil v svetlejši jutri. Kdo vse se je ujel v te mreže, ki naj bi varovale naše sobane miru, lahko samo ugibamo. To je zgolj IGRA ŠTEVILK.«
»Trenutne krize, od podnebnih sprememb do vojnih žarišč, nas pehajo v strah in tesnobo, nelagodje ter občutek duhovne sterilnosti in intelektualne paralize, zato se brez prave orientacije utegnemo mnogokrat znajti v odtujenem svetu.«
»Namesto tega so med različnimi avtorji različnih starosti, likovnih poetik in senzibilnosti vzpostavljene dialoške povezave, zato se posamezna dela enega avtorja pojavljajo v različnih kontekstih in dialogih z deli drugih.«
»Menda je potrebno sedem zaporednih let, da dogodek postane tradicionalen, in čeprav razstava aktualnega razpisa še ne šteje toliko pravljičnih, ima glede na številčnost, predvsem pa kakovost prijavljenih del, velik potencial, da postane ne samo nepogrešljiva stalnica, ampak tudi merilo odličnosti – tako v produkciji kot v razstavljanju umetniških del.«
»Kolaži lebdečih žensk v fiktivnih okoljih urbane narave in abstrahiranih prizorov za jedilno mizo so posledica dolgotrajne zamejenosti na zgolj prostor kuhinje, rutino doma in domačih opravil, obenem pa osebna refleksija o vlogi ženske kot gospodinje in primarne skrbnice otrok.«
»Njene ženske so razosebljene, nič več individualni subjekti, namesto tega prikazane le kot skupina delovnih rok, ki obstaja in deluje v prostoru domače kuhinje (...). Skozi fotografije teles, postavljenih v naravna okolja, in rok, ki tvorijo imaginarne skupnosti, si umetnica zamišlja utopične scenarije pobega iz družbeno determiniranih vlog.«
»Eva in Maruša nas popeljeta v nove dimenzije, iz realnih svetov sestavita nove, fantastične, ki pa v sebi nosijo pomenljive vsebine, večpomenskost, tako da se posamezna zgodba vsakomur razkriva drugače.«
»Razgaljata svoja intimna vprašanja, dvome, misli, ki se dotikajo njunih pogledov na kaos, ki se odvija v navidezno prijetnem svetu okoli nas, na družbo, ki izgublja osnovne vrednote.«
»Skrb, da proti človeštvu stopa čas, ko bo premalo najbolj osnovnih dobrin – hrane in vode, skrb zaradi neumornega izkoriščanja in krnjenja narave in ne nazadnje skrb za človeka samega, slikarko potiska naprej, da izrazi in zapiše svoje strahove. In zapiše jih s črto in barvo in postavi na vpogled kot megafon gledalcu.«
»Privzemanje identitete 'čarovnice' nam pomaga raziskati prostore upora, saj omogoča dekonstrukcijo zgodb in rušenje zatiralskih struktur.«
»Fotografije lahko vzbudijo čutno zaznavo, ki je v resnici ne morejo prikazati. Gledanje fotografij ob razmišljanju o zvoku lahko omogoči nov način gledanja in razumevanja fotografije.«
»da ima Uli Weber, čigar opus visi na teh stenah, svoje subjekte rad. Vidi se, da njegova strast in fasciniranost s pravim prikazom subjekta – naj gre za portrete slavnih ali svetova konjskih in avtomobilskih dirk – ne poznata meja.«
»Moja mati je slutila, da bi nekatera dela, ki jih podedovala, lahko našla svoje mesto v muzeju. Zato je izbrala dela, ki so ji bila posebej pri srcu.«