»Razstava prikazuje več izvirnih, premišljenih in nenavadnih idej, ki so realizirane brez pompa, hermetičnosti in pričakovanj po končanem, oprijemljivem artefaktu, vsebujejo pa veliko igrivosti in avtentičnega veselja, ki izhajata iz potrebe po ustvarjanju, razmisleku ter povezovanju.«
»Dejstvo, da sem stala na ozemlju, kjer so pred davnimi časi živeli ljudje, ki so ustvarili 'slike' v kamnu, je bil začetni navdih za to serijo slik, ki so ustvarjene v spomin na to neznano ljudstvo in njihove umetnine v kamnu.«
»V prvih nekaj slikah sem 'kopirala' avtentične originale in barvno shemo prilagajala izvirnikom v kamnu ter sledila naslovom, ki so jih kamnitim skulpturam dali arheologi. V zadnjih nekaj slikah sem začela opuščati kopiranje in sem avtentičnim podobam začela dodajati lastne linije, ki so bolj kaligrafskega značaja.«
»Naslova sem se domislila že pred 15 leti, a ga nisem nikoli uporabila. Pred nekaj leti mi je umrla mama in prejokala sem več kot prej v celotnem življenju. Zdelo se mi je, da je zdaj primeren čas, da uporabim ta naslov.«
»Ta razstava v bistvu tematizira najbolj čustvene trenutke v mojem življenju, dobre in slabe, srečo in pekel, kombinacijo globokega čustvenega brnenja, gnetenja, prebujenja – to je tempirana bomba čustev, ki sem jo nastavila v galeriji.«
»Hvaležna sem za obstoj gibanj MeToo in Time's Up, saj si ženske, ki prej niso imele glasu, zdaj upajo spregovoriti. Ampak sama sem že od nekdaj govorila o teh stvareh.«
»Ko prideš v moja leta, imaš na razpolago samo še preostanek svojega življenja, da narediš prav, nimaš več vsega življenja. Počasi se osredotočam na to, kar je zame zares pomembno.«
»Celo življenje so me učili, da je vulva nekaj grdega, da ti lahko, če imaš eno sramno ustnico večjo od druge, to popravijo z operacijo. Naučili so nas tudi, da je ne smemo kazati ali se je dotikati. Na koncu pride do tega, da se ti zdi, da imaš tam spodaj nekaj sramotnega.«