»Teja Miholič beleženje svojega vsakdana prepušča naključju – v obdobju od septembra 2018 do aprila 2020 je v svoj 'arhiv diptihov' vnašala krajše osebne zapiske vsakič, ko je na ulici naletela na zapuščen stol.«
»da so pota umetnosti nepredvidljiva in da so prave umetnine unikati; ni jih mogoče stlačiti v ideološko enoznačno opredeljena poglavja«
»Moj mož je zagrešil grozljiv zločin in je bil za to kaznovan. A ker sem ga spoznala takega, kot res je, mi to daje pravico, da rečem, da imam veliko srečo, da sem poročena z najlepšo, najbolj pametno, nadarjeno, predano in empatično osebo vseh časov. Moj mož je ena od dveh žrtev svojega zločina, da je še živ, pa je zanj že dovolj velika kazen.«
»S podpiranjem krivega, s tem, da ga kličemo prijatelj, razbijemo 'normalnost' na koščke, razširimo simbolni kapital kulture in sodelujemo pri kulturnem terorizmu, ki je v bistvu edina resnično učinkovita oblika miroljubnega odpora.«
»Ta razstava ni pomembna le zame, ampak za celotno sceno, ki se je dogajala v teh osmih letih. Vsi smo bili veliki entuziasti in smo radi skupaj delali. Vsi smo delali z utopično idejo, da se kljub ne najbolj idealnim pogojem da nekaj narediti. Iz tega smo se ogromno naučili in vplivali drug na drugega.«
»Mislim, da je umetnost edino področje, ki dopušča svobodo razmišljanja in svobodo raziskovanja. Mene so starši vedno vzgajali, da je treba biti v življenju radoveden, da se moraš poglobiti v tisto, kar te zanima.«